Livrarea de flori în hypermarketuri i-a adus Grupului Floria afaceri de 30.5 mil lei în 2019
Grupul Floria operează florăria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria, divizia pentru evenimente si amenajari peisagistice, distribuție de flori și plante către hypermaketuri și supermarketuri, precum și vânzări engros. La nivel de grup, Floria raportează o cifră de afaceri pentru anul trecut de 30.5 milioane de lei, în creștere cu 38% față de 2018.
Creșterea cifrei de afaceri a fost influențată decisiv de distribuția națională de plante către hypermarketuri și supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de 4 ori față de valoarea înregistrată anul anterior, se arată în comunicatul de presă.
Evoluția distribuției de plante către clienții cu volume mari este o confirmare că ceea ce ne-am propus în urmă cu doi ani, respectiv să activăm ca broker de flori la nivel național pe segmentul B2B și să devenim alternativă cu know how local la brokerii de flori din Olanda, a funcționat și rămâne o direcție strategică de dezvoltare a grupului anii următori – Adrian Ciucur, CEO Grup Floria
Afaceri în creștere și pentru divizia online
Platforma online Floria.ro a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 7.8 milioane de lei, în creștere cu peste 20% față de 2018. De asemenea, anul trecut, traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depășit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor.
Schimbările și optimizările demarate anul trecut pentru a îmbunătăți experiența clienților care folosesc dispozitive mobile și-au dovedit utilitatea și necesitatea și cred că le-am făcut la momentul oportun. Evoluția accentuată a traficului pe mobile arată că e segmentul pe care trebuie să ne concentrăm în continuare pentru a fi în pas cu așteptările celor care oferă flori – Marina Popescu, Director General Floria.ro
InstaFlori.ro, serviciul de livrare flori pentru acasă despre care am scris AICI, alături de Floria Express, florării tip insulă în hypermarketuri, sunt două dintre cele mai recente proiecte care îmbină expertiza grupului în online și offline, oferind clienților o experiență omnichannel.
Urmărește-ne și pe Google NEWS