Majoritatea aplicațiilor mobile nu generează profituri mari din abonamente
RevenueCat, startup care oferă tooluri pentru developeri prin care aceștia pot monetiza aplicațiile mobile, a analizat datele de la peste 29.000 de aplicații pe care le susține.
Iată ce a descoperit:
- Venitul mediu lunar pentru aplicațiile care au cel puțin un an vechime este mai mic de 50 de dolari.
- Primele 5% apps generează de 200 de ori mai mult venit decât cel mai slab sfert, la un an după lansare.
- Doar 17.2% dintre aplicații depășesc vreodată 1.000 de dolari în venituri lunare.
- Dintre acestea, aproximativ 35% ajung să câștige 5.000 de dolari pe lună, dar numai 3.5% ating 10.000 de dolari pe lună.
Industria este în continuare în creștere, în ciuda “copleșirii abonamentelor” și a faptului că utilizatorii cheltuiesc mai puțin în contextul inflației. Există și alte modalități prin care aplicațiile pot să genereze bani — o predicție pentru 2024 spune că AI-ul va juca un rol important, alături de un focus puternic pe loializare și adaptarea la reglementări și provocările economice.
De exemplu: în timp ce jocurile oferă de mult timp achiziții în aplicație, Dan Layfield, fondatorul Subscription Index, a subliniat că Tinder monetizează permițând utilizatorilor să cumpere „super Likes”. Alte strategii ar putea include reclame în aplicație sau marketing afiliat.
Jenny Kay Pollock, fondatoarea Women and AI, prezice o creștere în funcționalitățile AI asemănătoare noii abonamente Max de la DuoLingo, care folosește ChatGPT pentru a construi lecții de limbă personalizate. Steve P. Young, fondator și CEO al App Masters, crede că strategia este să construiești nu doar o aplicație mare, ci un portofoliu de aplicații mai mici care să atragă piețe de nișă. Iată o aplicație de nișă gratuită: Merlin, susținută de Laboratorul de Ornitologie Cornell, te ajută să identifici păsările.
Urmărește-ne și pe Google NEWS