MerchantPro: 76% Creștere generală a vânzărilor online în 2021
MerchantPro anunță rezultatele primelor 8 luni ale anului 2021 la nivelul celor 1500 magazine online de pe platforma locală de ecommerce: numărul comenzilor a crescut cu 54% față de anul precedent, în timp ce în valoarea comenzilor plasate s-a întregistrat o creștere de 76% YOY. Cele mai active segmente de piață au fost fashion & accesorii, IT&electronice, sport și home&deco, unde creșterile au ajuns și până la 190%.
Consumatorii schimbă frecvent magazinele preferate dacă nu își găsesc produsele dorite, un preț corect, o livrare rapidă sau pur și simplu o experiență bună pe site. Tocmai de aceea diferența o fac soluțiile optimizate, armonizate cu nevoia consumatorului actual de a primi satisfacție maximă la fiecare achiziție – Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro
Home&Deco, Elctronice&Electrocasnice, Articole sportive, vedetele acestui an pe platforma MerchantPro
Față de anul precedent, cea mai mare creștere a fost înregistrată în valoarea și numărul comenzilor pe segmentul IT&Electronice, aproape o triplare (+194%) în valoarea comenzilor înregistrate, respectiv 159% creștere în numărul acestora, arată datele MerchantPro.
Comenzile pe segmentul de Home&Deco aproape s-au dublat față de 2020 (+95%), în timp ce valoarea comenzilor înregistrate a crescut cu 126%.
Numărul comenzilor de articole sportive a crescut anul acesta cu 57%, în timp ce creșterea înregistrată la nivel de valoare a comenzilor a fost de 85%. Pe segmentul fashion & accesorii s-au înregistrat cu 42% mai multe comenzi, procent menținut și la nivel de valoare a comenzilor.
Cea mai mare valoare a coșului mediu s-a înregistrat pe segmentul IT&Electronice, de 156 euro, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2020. Valoarea medie a comenzilor de pe segmentul Home&Deco a înregistrat o dinamică similară, cu creștere 15%, situându-se în perioada ianuarie -septembrie 2021 la 119 euro.
Pe domeniul Fashion&Accesorii se remarcă o stagnare la nivelul comenzii medii, la 30 euro. Comanda medie pentru articole sportive a avut însă o creștere de 18%, până la 82 euro.
O vară activă în eCommerce
La nivel general, creșterea este susținută și continuă, nefiind influențată major de sezonalitate.
În perioadă iunie -august 2021, respectiv lunile de vară când de obicei există o scădere pe zona de e-commerce, la nivelul magazinelor de pe platforma MerchantPro s-a înregistrat o creștere de 49% în numărul comenzilor year over year, respectiv o creștere de 66% în valoarea acestora.
Astfel, pe perioada verii, verticalele Fashion&Accesorii și Articole sportive au avut creșteri de 50%, respectiv 65% din perspectivă valorică. Vânzările de Bijuterii la magazinele din platforma MerchantPro au crescut cu 73%, în timp ce cifrele de pe Home&Deco s-au dublat.
Urmărește-ne și pe Google NEWS