MerchantPro: vânzări cu 47% mai mari de Black Friday 2020 vs 2019

Print Friendly, PDF & Email

Cele peste 1.500 de magazine ce funcționează pe MerchantPro, platformă românească de e-commerce, au raportat de Black Friday 2020 creșteri de 47% la nivel de valoare a vânzărilor și 31% în numărul comenzilor, față de Black Friday 2019.

Creșterea echivalează pentru multe dintre aceste magazine cu vânzările dintr-o lună medie, menționează reprezentanții platformei.

Cifrele înregistrate au fost chiar ușor peste estimările noastre, care se situau undeva la 35% creștere față de anul trecut. Am observat că a crescut inclusiv valoarea medie a comenzilor – Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro

VEZI ȘI Bilanțul MerchantPro la 6 luni de pandemie

Dinamica pozitivă a continuat și luni, 16 noiembrie, pe fondul faptului că multe magazine au ales să continue promoțiile și în această zi. Unele au făcut o promoție specială, respectând tradiția din comerțul american, mergând pe reduceri noi marcate Cyber Monday, însă cele mai multe au preferat să păstreze campania existentă, de Black Friday. Astfel, s-au înregistrat creșteri de 44% în numărul comenzilor, respectiv 70% în valoarea vânzărilor.

Cele mai dinamice domenii au fost, de Black Friday, IT, inclusiv diverse accesorii, fashion, beauty, home&deco, dar și produse de îngrijire, curățenie etc.

Trendul ascendent va continua și în perioada următoare, marcată de sărbătorile de iarnă, consideră reprezentanții platformei. MerchantPro recomandă ca toți comercianții să-și adapteze strategia de marketing astfel încât să-și păstreze vizibilitatea în zgomotul evident de promoții ce urmează, punând-o în acord cu resursele tehnice și un flow coerent în proceduri, de la comandă la livrare.



Urmărește-ne și pe Google NEWS