MissionCritical își schimbă numele și atacă piața internațională cu o nouă platformă de automatizare

Startup-ul MissionCritical, despre care am scris în mai că a primit o investiție de 500.000 de euro de la Neogen Capital, și-a schimbat numele în Tailent și începe extinderea internațională prin lansarea tehnologiilor Tailent Automation Platform Studio, pentru dezvoltarea roboților, și Tailent Automation Platform Control Center, pentru gestionarea acestora în medii de producție, pentru clienți și parteneri din toată lumea.

În plină pandemie, retailerul de accesorii de telefoane Contakt deschide 18 locații noi

Tailent Automation Platform (TAP) oferă flexibilitate, performanță și scalabilitate în dezvoltarea și utilizarea roboților software, se arată în comunicatul de presă remis Digital Business. Soluția TAP Studio permite atât automatizări simple bazate pe acțiuni pre-construite, care nu implică sau presupun un nivel redus de programare, cât și automatizări complexe prin modulul puternic de programare avansată.

Câteva exemple ar fi automatizarea proceselor repetitive sau redundante, integrarea de sisteme care nu au fost gândite să comunice între ele, soluții cheie de business care nu mai beneficiază de suport din partea producătorilor sau sisteme unde dezvoltarea și integrarea de noi funcționalități este costisitoare.

Ne bazăm pe inovație tehnologică pentru a livra roboți specializați, ce pot susține orice scenariu de automatizare. Împreună cu capabilitățile noastre de încapsulare de roboți ca servicii web, Tailent Automation Platform reprezintă o propunere de valoare unică și extrem de atrăgătoare. Urmează funcționalități noi, cu focus pe zona de machine learning și artificial intelligence, care vor mări capacitatea roboților de a răspunde provocărilor de business în continuă schimbare – Cristian Oftez, CTO Tailent.

Clienții Tailent sunt companii din industrii precum ospitalitate, servicii profesionale, producție, dar și instituții publice locale. Compania se concentrează pe înrolarea de noi parteneri și țintește deschiderea de noi piețe în Europa, America de Nord, America de Sud și Asia.

Tehnologia Tailent Automation Platform disponibilă de azi este primul pas către un ecosistem inovator care oferă partenerilor noi oportunități de business prin crearea de roboți specializați, gata să fie puși la treabă și să grăbească procesul de transformare digitală a companiilor – Mario Popescu, CEO Tailent

2 Replies to “MissionCritical își schimbă numele și atacă piața internațională cu o nouă platformă de automatizare”

Comments are closed.