Nagarro, cu operațiuni și în România, a dezvoltat o platformă capabilă să proceseze 3 milioane de reclame pe secundă

Nagarro, companie ce a fuzionat cu firma clujeană iQuest anul trecut, anunță că a dezvoltat o platformă de ultimă generație în industria publicității, ce poate procesa până la 3 milioane de reclame pe secundă. Platforma Afrom FLOW permite o gestionare perfectă a întregului flux al unei campanii.

Pornind de la o idee inițială a echipei Adform, Nagarro a lucrat alături de aceasta în ultimii ani pentru a crea FLOW, una dintre cele mai performante platforme de publicitate din lume.

Nagarro a contribuit la re-proiectarea noii platforme digitale Adform, migrând produsele existente către această nouă platformă, care a devenit mai rapidă și extrem de flexibilă. Astfel, Adform poate oferi capabilități multi-device, o experiență consistentă pentru utilizatori și un timp de lansare pe piață mai bun.

Industria tehnologiei de publicitate digitală este extrem de competitivă, constant apar soluții noi care pot schimba dinamica pieței. În acest context, timpul necesar lansării pe piață este esențial. Adform a conceput o platformă pentru a oferi un front-end personalizat, care se integrează ușor cu serviciile back-end. Astfel, compania avea nevoie de o echipă care să cuprindă mixul potrivit de specialiști pentru a explora diferitele posibilități ale acestei platforme și a le executa într-un ritm rapid și, în același timp, să inoveze la fiecare pas. Pentru noi, colaborarea cu Adform la acest proiect a fost o bucurie – Kunal Bhandari, Media Practice Lead la Nagarro

Recent, Nagarro și Adform și-au extins parteneriatul pentru a include modernizarea sistemelor de suport, cum ar fi Adform Salesforce. În prezent, Adform a externalizat complet dezvoltarea și întreținerea întregii platforme Salesforce către Nagarro.