Neakaisa.ro inaugurează un prim showroom din Capitală, cu obiectivul de a susține business-ul online
Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane euro în 2022, va deschide, din 19 mai, un prim showroom în București, într-o vilă monument istoric. Anul acesta, showroom-ul va avea rol de suport pentru activitatea din online, urmând ca din 2024 să genereze circa 10% din cifra de afaceri a companiei. Investiția alocată amenajării noului spațiu se ridică la aproximativ 70.000 euro.
Showroom-ul are o suprafață totală de 250 metri pătrați și este dispus pe două etaje ale unei vile monument din zona Gării de Nord, pe Strada Atelierului nr 20. Locația reprezintă o componentă esențială a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, ce își propune să funcționeze într-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile și preferințele tuturor clienților și a le îmbunătăți experiența de cumpărare.
Ideea unui spațiu de expunere a apărut în mai 2022, definitivarea și punerea sa în aplicare a început în luna noiembrie a aceluiași an, iar la finalul lunii februarie 2023 au început lucrările de amenajare. Printre partenerii care au contribuit la dezvoltarea acestui showroom se numără Ideal Standard, Grohe, Geberit și FDesign.
Anul trecut, compania și-a extins echipa, iar odată cu relocarea într-un nou sediu, au început și lucrările efective de amenajare.
„În 2022 ne-am mutat sediul pentru că am mărit echipa, așa că am ales o locație unde să putem acomoda și componenta de showroom. Deși am semnat contractul de închiriere fix în ziua în care a izbucnit războiul din Ucraina, am considerat că ne aflăm la un nivel ridicat de maturitate a businessului, astfel încât trebuie să dezvoltăm și componenta offline, așa că am mers mai departe. Credem că în perioadele de incertitudine trebuie să ai curaj, să alegi cu atenție proiectele în care să investești atât financiar, cât și concentrare și efort. Iar pentru noi showroom-ul a fost următorul pas natural, un proiect pe care ni l-am dorit foarte mult și care a fost posibil datorită comunității create în jurul brandului, formată din arhitecți și producători”, a declarat Laura Sardescu, Director General Neakaisa.ro.
Noul spațiu este format din 11 camere amenajate de 11 designeri diferiți, fiind conceput ca un loc pentru inspirație, cu mai multe tipuri de amenajări ale băii și o varietate de produse, de la obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje până la obiecte de design. Mai mult, tot în cadrul showroom-ului se oferă consultanță, discount-uri pe praguri valorice, iar clienții pot beneficia de livrarea gratuită a comenzilor.
Pe parcursul anului 2022, Neakaisa.ro a vândut peste 50.000 de produse, iar pentru 2023, compania estimează până la 58.000 de produse vândute, o creștere de 17%, având în vedere extinderea gamei.
Potrivit reprezentanților Neakaisa.ro, anul acesta s-a remarcat și o creștere a cererilor din partea arhitecților, ceea ce se traduce într-o preferință crescută pentru proiecte de renovare realizate sustenabil, atât pentru confort, cât și pentru utilizarea îndelungată.
Urmărește-ne și pe Google NEWS