Nescafe apasă pedala sustenabilitității: cafea 100% din surse sustenabile până în 2025

Nescafe este una dintre cele mai populare mărci de cafea din lume: fiecare a șaptea ceașcă de cafea este Nescafe. Brandul a lansat inițiativa Nescafe Plan în urmă cu zece ani pentru a sprijini fermierii de cafea. Mulți dintre aceștia se confruntă cu provocări mari în ceea ce privește culturile sustenabile și sursele de venit.

În cei 10 ani de la lansare, Nestle, compania care deține brandul Nescafe, anunță că a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.

Nescafe

De asemenea, compania menționează că a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica și 5 variante de Robusta) cu o rezistență mai mare și un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.

În 2020, 75% din cafeaua folosită în producția Nescafe a fost obținută în mod sustenabil, depășind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. Compania anunță un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, Nescafe își propune să obțină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

Nescafe lucrează cu Rainforest Alliance

Rainforest Alliance este o organizație non-profit care analizează impactul practicilor agricole în regiunile de cultivare a cafelei și altor produse din întreaga lume.

Susținem Nestle în implementarea Nescafe Plan. Este vorba despre îmbunătățirea cultivării cafelei. Nescafe a lucrat cu Rainforest Alliance la instruire, monitorizare și evaluare. Brandul a putut accesa datele și rezultatele noastre pentru a-și îmbunătăți propriile activități cu fermierii de cafea. Suntem încântați să colaborăm cu Nescafe în această călătorie – Alex Morgan, directorul piețelor Rainforest Alliance

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS