O româncă este cel mai influent expert în Customer Experience la nivel global
România are încă un motiv de mândrie: Gabriela Ciupitu a fost desemnată cel mai influent profesionist în Customer Experience (CX) la nivel global, conform topului CXM Stars 2025 realizat de revista Customer Experience Magazine. Fondatoare a Customer Experience Romania și certificată CCXP, Gabriela a ocupat în anii 2023 și 2024 locuri în top 3 și a devenit în acest an nr. 1 global în domeniu.

Cu peste 20 de ani de experiență în multinaționale și antreprenoriat, Gabriela este membră în Board of Directors al Customer Institute și participă la evenimente internaționale, fiind jurat la competiții precum European & International Customer Experience Awards și Customer Centricity World Series.

Ea a fondat Romanian CX Professionals Community, prima comunitate dedicată specialiștilor CX din România, și organizează anual CX Conference. Gabriela promovează transferul de know-how internațional și sprijină companiile din România și Republica Moldova să adopte și să promoveze bunele practici CX.
În 2023 și 2024, a coordonat Studiul de Maturitate CX România și Republica Moldova, care a arătat o creștere a interesului pentru CX: 59% dintre organizații monitorizează obiectivele CX în 2024 (față de 43% în 2023). 66,67% dintre firme au raportat creșterea loialității și retenției clienților, iar 60% au remarcat eficientizarea proceselor. Cel mai notabil progres: creșterea numărului de clienți noi, remarcată de 40% dintre companii (față de 27% în 2023).
“Am o pasiune pentru înțelegerea comportamentului uman și aplicarea acestuia în leadership și strategii de CX. Tehnologia și digitalizarea joacă un rol esențial în optimizarea experiențelor clienților, însă nu trebuie să uităm că interacțiunea umană rămâne cheia pentru a construi legături emoționale durabile cu brandurile. Când vorbim de Customer Experience cu impact vizibil nu vorbim de acțiuni izolate, ci de o cultură organizațională care trebuie să fie prezentă în fiecare aspect al businessului. Companiile care pun clienții în centrul deciziilor, proceselor, și interacțiunilor lor vor construi relații de lungă durată și vor avea un avantaj competitiv semnificativ”, spune Gabriela Ciupitu într-un comunicat de presă.

Urmărește-ne și pe Google NEWS