OK Boomer: Zitec ajută retailerii să ajungă la consumatorii din toate generațiile

Vremurile în care brandurile construiau relația cu consumatorii doar în magazine a apus de mult. În prezent, oamenii de marketing au la dispoziție o mulțime de tehnologii și instrumente pentru a le livra clienților experiențe pozitive, fundația oricărei relații de încredere. Iar oamenii vor să aibă încredere în branduri!

Una dintre provocările retailerilor este să găsească o modalitate prin care să ajungă la consumatorii din generații diferite, cu nevoi diferite. Chiar dacă millenialii (cei născuți 1980-1994) reprezintă generația care își face 60% din cumpărături online, retailerii mai au de satisfăcut nevoile consumatorilor din generația X (1964-1980), baby bomers (1946-1964) și Z (1994-2010).

O metodă prin care brandurile pot oferi experiențe pozitive consumatorilor, venind în întâmpinarea nevoilor lor, este de a le oferi recomandări relevante. Pentru acest lucru au nevoie de un instrument puternic, bazat pe algoritmi de Inteligență Artificială, care să analizeze volume imense de date provenite dintr-o multitudine de surse. Recommendations AI este un astfel de tool, lansat anul trecut de Google și care se află încă în stadiul beta, iar românii de la Zitec se află pe lista scurtă de parteneri de implementare, la nivel global.

VEZI ȘI Aplicația care îți spune în ce farmacie găsești medicamentul de care ai nevoie, dar trebuie să promiți că ajuți

Soluția Google poate fi personalizată pe baza diverselor scenarii de recomandări sau obiective de business, nu este necesară experiența anterioară în utilizarea tehnologiei Machine Learning sau a altor sisteme de recomandări, iar planul de costuri este unul simplu – companiile plătesc numai pentru numărul de recomandări afișate. Potrivit Google, primele rezultate de la retaileri din întreaga lume care au integrat Recommendations AI indică îmbunătățiri semnificative, mulți dintre aceștia obținând o creștere de până la 90% a ratei de click (CTR – click-through rate). Vezi clipul de mai jos pentru mai multe detalii:



Urmărește-ne și pe Google NEWS