Pe o piață locală aflată în stagnare, Innobyte reușeste să-și mărească veniturile cu 30% în 2023

Innobyte, furnizor de soluții și servicii de software în e-commerce, anunță o creștere a cifrei de afaceri în 2023 cu 30%, ajungând la 12.57 milioane de lei.

Cu o echipă de 40 de specialiști, compania românească a reușit să-și “țină promisiunile făcute acționarilor” prin extinderea portofoliului de clienți cu 15% și maximizarea proiectelor existente. Printre clienții Innobyte se numără Auchan, BAT, Noriel, Flanco, Spring Farma, Metatools, Infinity, Adeona Camps, Total Fishing sau European Space Agency.

Reprezentanții companiei atribuie rezultatele bune înregistrate anul trecut celor patru piloni de creștere:

  • Optimizarea Proceselor: Îmbunătățirea proceselor de producție prin alocarea flexibilă a resurselor umane în proiectele abordate. Aceasta reflectă eforturile continue ale Innobyte de a perfecționa instrumentele care facilitează o organizare eficientă a activității.
  • Echipa: Innobyte a menținut și chiar extins o echipă de profesioniști experimentați. Compania continuă abordarea unui mod de lucru integral remote și susține dezvoltarea profesională prin acces la cursuri și validarea expertizei prin certificări relevante.
  • Maximizarea businessului cu clienții existenți: Modelul de business al Innobyte presupune construirea unor relații de lungă durată cu clienții și partenerii, ceea ce a permis companiei să dezvolte proiecte noi în cadrul portofoliului existent de clienți.
  • Parteneriate noi: Innobyte și-a diversificat portofoliul prin introducerea de noi verticale precum Horeca și B2B, dar și activități recreativ-educative, lucrând la proiecte complexe ce vor fi lansate în acest an.

Cătălin Șomfălean, CEO și co-fondator Innobyte declară în comunicatul de presă transmis către Digital Business că ”una dintre realizările de care ne bucurăm cel mai mult este că reușim să avem în continuare o echipă unită, un employee turnover redus și un nivel ridicat de specializare. Ceea ce ne face să credem că eforturile noastre de a crea un mediu de lucru pozitiv, stimulant, flexibil și orientat către dezvoltarea profesională a fiecărui membru al echipei produce rezultate favorabile pe termen mediu și lung”.

Cu toate că industria de eCommerce nu a mai văzut creșteri atât de spectaculoase în 2023, comparativ cu 2020 sau 2021, pentru noi, anul trecut a fost un an bun. Ne-am ținut promisiunile făcute acționarilor și am reușit să consolidăm parteneriatele existente, contribuind astfel la construirea, pas cu pas, a traiectoriei pe care aspirăm să o urmăm. Această abordare ne-a permis să ne întărim poziția de lider într-un mediu competitiv, dar și să identificăm noi oportunități de creștere”, a adăugat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.



Urmărește-ne și pe Google NEWS