Piața europeană online de bricolaj, evaluată la 56 de miliarde de euro

Sectorul european de retail pentru bricolaj a fost evaluat la 368 de miliarde de euro în 2023, iar 15.2% din această sumă provine din vânzările ecommerce, respectiv 56 de miliarde de euro. Se estimează că ponderea comerțului electronic pe piață va crește cu 18 procente până în 2025, ajungând la 66 de miliarde de euro, potrivit unui nou raport publicat de Cross-Border Commerce Europe.

Platforma preconizează că piața generală de retail DIY din Europa va crește anual cu 1.25 procent, ajungând la 380 de miliarde de euro până în 2025. Deși piața totală stagnează din cauza încetinirii macroeconomice și a inflației, se așteaptă ca sectorul online european de bricolaj să înregistreze o creștere mai puternică, anticipându-se o valoare de 66 de miliarde de euro până în 2025, ceea ce reprezintă o creștere de 18% față de 2023. 

În 2023, a fost observată o creștere a cotei de piață a concurenților exclusiv online, ceea ce i-a determinat pe vânzătorii tradiționali de bricolaj să prioritizeze strategiile lor de ecommerce cross-border. În ultimul an, piața ecommerce transfrontalieră de bricolaj a fost evaluată la 13.25 miliarde de euro, reprezentând o cotă de 23.5% din vânzările online totale în domeniul bricolajului. Se așteaptă ca această cotă să crească până la 30 procent până în 2025, atingând 19.8 miliarde de euro.

 

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS