Primăria S1 rulează aplicația SAP de sondare a cetățenilor în contextul COVID-19

Print Friendly, PDF & Email

SAP România anunță că Primăria Sectorului 1 a instalat aplicația XM Covid-19 Pre-Screening & Routing care funcționează ca un punct unic de triaj, utilizatorul reșind să ajungă la cazul specific de interes printr-o navigare ușoară, iar informațiile sunt actualizate constant.

Primaria Sector 1 SAP_long

Soluția SAP permite automatizarea unor răspunsuri la întrebări precum: ce trebuie să fac dacă am intrat în contact cu o persoană infectată cu coronavirus, dacă sunt suspect de COVID-19 sau cum pot reduce riscurile de infectare cu COVID-19. Aplicația face parte din suita de soluții oferite gratuit de gigantul tech instituțiilor publice, de învățământ și companiilor. Detalii aici.

Scopul aplicației este de a oferi cele mai actualizate și utile informații într-un singur loc, fără a fi nevoie ca cetățenii să viziteze paginile mai multor instituții. În plus, punctul unic de informare facilitează colectarea de feedback cu privire la problemele rezidenților din sectorul 1 al capitalei, despre ce sunt îngrijorați și ce dificultăți întâmpină, iar voluntarii și donatorii își pot declara capacitățile de asistență.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI Parlamentul European rulează SAP S/4HANA. Contract de 68 mil EURO



Urmărește-ne și pe Google NEWS

One Reply to “Primăria S1 rulează aplicația SAP de sondare a cetățenilor în contextul COVID-19”

Comments are closed.