Producătorul de îngrăşăminte organice Norofert Group – venituri de 20.4 mil. lei și 5 mil. lei profit în primele 9 luni din 2020

Norofert Group, producător român de îngrășăminte organice, anunță venituri consolidate de 20,4 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2020, o creștere de 258% față de aceeași perioadă a anului trecut și un profit net de 5,3 milioane lei, cu o creștere de 290%.

Conform reprezentanților companiei, pe parcursul anului 2020, grupul a văzut beneficiile loturilor demonstrative înființate în campania de toamnă 2019 pentru grâu și rapiță, precum și pentru floarea soarelui, porumb și soia în timpul campaniei de primăvară 2020.

CITEȘTE ȘI Austriecii de la Immofinanz au închiriat peste 41.000mp de birouri în primele 9 luni

Grupul are o rată de conversie a clienților de aproximativ 85% pentru fermierii care au găzduit loturi demonstrative Norofert. La nivelul întregului portofoliu de clienți, în 2020, Grupul a înregistrat o rată de fidelizare de 95%, atât pentru inputurile ecologice, cât și pentru cele convenționale.

Norofert Group a închis perioada de 9 luni cu un rezultat operațional de 8,4 milioane lei, o creștere de 460% față de aceeași perioadă a anului trecut, și un rezultat brut de 6,5 milioane lei, cu o creștere de 348%. Astfel, Grupul a încheiat perioada cu profit net consolidat de 5,3 milioane lei, o creștere de 290% față de primele 9 luni ale anului 2019. Conducerea atribuie această îmbunătățire semnificativă a performanței capitalului accesat de Grup de la Bursa de Valori București.

CITEȘTE ȘI Startup-ul australian AgUnity – un Alibaba pentru fermieri – câștigă competiția Startup Avalanche și 150.000 euro investiție

Pe durata celui de-al treilea trimestru, Norofert Group a continuat procesul de expansiune în Statele Unite ale Americii. În iulie 2020, Grupul a primit aprobarea pentru distribuția și comercializarea primelor patru produse dezvoltate special pentru piața din SUA. Concomitent, Norofert a înființat mai multe loturi demonstrative în Ohio, utilizate pentru promovarea produselor sale în Ohio și statele vecine. În plus, din septembrie, Grupul a început negocieri cu retaileri interesați de comercializarea produselor Norofert atât online cât și în magazinele fizice. Conducerea se așteaptă ca primele vânzări pe piața din SUA să se realizeze deja înainte de sfârșitul anului, cu o creștere a activității abia din 2021.

Pe 20 noiembrie 2020, înainte de publicarea rezultatelor la T3 2020, acțiunile Norofert se tranzacționau la un preț de 11,9 lei pe acțiune. Prin urmare, capitalizarea de piață a Norofert la 20.11.2020 a atins 95,5 milioane de lei, cu o creștere de 287% de la listarea companiei pe piața AeRO din 3 martie 2020.



Urmărește-ne și pe Google NEWS