Quadra Casa investește 1,4 milioane de euro într-un nou showroom
Cu o investiție de 1,4 milioane de euro și un an dedicat lucrărilor de amenajare, Quadra Casa a lansat nou showroom în luna mai, în zona Floreasca. Acesta se întinde pe o suprafață de 1500 mp și este împărțit în două secțiuni, una dedicată finisajelor și o alta cu produse și soluții hi-tech pentru baie. În curând, compania va deschide un nou showroom, cu o suprafață mai mult decât dublă, în Otopeni, o investiție ce este estimată la peste 2.5 milioane de euro.
După aproximativ un an de muncă și 1, 4 milioane de euro investiție, suntem mândri să anunțam că noul showroom al brandul Quadra Casa este gata să își întâmpine clienții cu produse și soluții complete și elegante, atât pentru interior, cât și pentru exterior, care să îndeplinească și cele mai înalte exigente. Dar povestea brandul Quadra Casa nu se oprește aici. În momentul de față ne concentrăm pe Hub Warehouse Otopeni, unde avem în curs de amenajare un spațiu de 3500 mp cu stocuri care rulează 20 milioane de euro.
Tatiana Popescu, owner Quadra Casa.
În noul showroom Quadra Casa sunt disponibile produse de înaltă calitate, de la plăci ceramice de interior și de exterior, fațade ventilate, terazzo, mozaic, parchet, la obiecte sanitare, mobilier, pereți magnetici, corpuri de iluminat și decorațiuni, toate în acord cu cele mai noi tendințe și de la cele mai renumite branduri din Italia.
Vizitatorii showroom-ului vor descoperi branduri premium, precum Mirage, Gessi, Axor, Villeroy&Boch, Newform, Rexa și mulți alții. În plus, locația oferă decoruri hi-tech, care vor satisface și cele mai rafinate gusturi în materie de amenajare.
Despre Quadra Casa
Compania care pune accent pe zona de sanitare şi accesorii, parchet, finisaje speciale şi sticlă, a pornit la drum în 2015, iar an de an a înregistrat creşteri spectaculoase ale cifrei de afaceri. În 2021, Quadra Casa a reuşit să ajungă la aproape șase milioane de euro. Adresându-se unui segment high-end de clienţi, Quadra Casa oferă soluţii de ultimă generaţie, atât din punct de vedere tehnic, cât şi estetic. Soluțiile propuse de companie urmează toate tendinţele din piaţa finisajelor, atât pe plan local, cât şi internaţional, oferind clienţilor rezolvări optime, care, în era vitezei, să nu necesite prea mult timp de întreţinere.
Urmărește-ne și pe Google NEWS