Reynaers Aluminium România și-a menținut veniturile din 2021 la același nivel cu 2020, iar pentru 2022 vrea creștere de 10%

Print Friendly, PDF & Email

Reynaers Aluminium România, sub­sidiara locală a producătorului bel­gian de tâmplărie de aluminiu, anunță că a reușit să mențină același nivel al cifrei de afaceri similar cu 2020, iar pentru 2022 compania își propune o creștere de minim 10%.

Anul trecut, Reynaers a deschis trei noi locații în Cluj Napoca, Timișoara și Iași pentru a deservi firmele de arhitectură, dezvoltatori, investitori, antreprenori generali, fabricanți și beneficiarii finali din zonele respective. Cea mai mare pondere în 2021 au avut-o proiectele pe segmentul rezidențial, anunță compania, iar dintre cele office se remarcă Sema Parc, One Modrogan, Crown Towers și Maurer Panoramic. Totodată, potrivit companiei, produsele pentru ferestre și uși, precum și soluțiile pentru glisante au întregistrat anul întrecut cele mai multe solicitări.

2021 a fost încă un an dominat de incertitudine și continuă schimbare și adaptare. Evoluția pandemiei și apariția efectelor economice provocate de această situație la nivel global ne-au determinat să ne adaptăm constant strategia de funcționare pentru a putea depăși situațiile apărute. Cu toate acestea, 2021 a însemnat pentru noi și dezvoltare pe toate planurile. În ciuda efectelor cauzate de criza sanitară, piața a fost mai dinamică și ne-am bucurat de o serie de noi proiecte, aflate încă în desfășurare. Pentru 2022, avem în plan continuarea dezvoltării strategice și suntem încrezători că din a doua jumătate a anului lucrurile se vor așeza într-o direcție favorabilă în piață – Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România

Daniel Popa, Country Manager Reynaers România

Planuri pentru 2022 și schimbări preconizate în piața de construcții

Pentru 2022, Reynaers Aluminium România continuă strategia de dezvoltare a companiei și își propune întărirea poziției în zonele în care au fost deschise noile showroom-uri, precum și consolidarea zonei de logistică și distribuție la nivel local. Totodată, compania analizează și noi oportunități de dezvoltare la nivel regional, având în plan deschiderea a două noi locații.

Reynaers pregătește și lansări de noi produse pentru gama de ferestre și usi, gama de pereți cortină, dar și extensii ale sistemelor deja consacrate și dezvoltarea soluțiilor pentru case inteligente. De asemenea, compania preconizează schimbări legate de creșterea cererii pentru produsele premium destinate casei, în contextul în care românii petrec un timp mai îndelungat în locuința proprie. Astfel, cererea pentru calitate și produse premium cu performanțe ridicate, opțiuni de ventilare sau variante de automatizări va prima pentru asigurarea confortului personal.



Urmărește-ne și pe Google NEWS