Reynaers anunță deschiderea a trei noi showroom-uri în Iași, Cluj-Napoca și Timișoara
Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluțiilor de aluminiu pentru sectorul de construcții, anunță deschiderea a trei noi showroom-uri în Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, ca parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piața locală ce a continuat chiar și în contextul crizei globale.
În septembrie 2019, Reynaers anunța un plan de investiții pe 5 ani de circa 1.400.000 euro.
Spațiile din Iași, Cluj-Napoca și Timișoara deschise anul acesta au fost realizate pentru a deservi firmele de arhitectură, dezvoltatori, investitori, antreprenori generali, fabricanți și nu în ultimul rând beneficiarii finali.
Portofoliul de produse și soluții ce se regăsește în showroom-uri cuprinde inovațiile recent lansate, de la ultimele extensii ale sistemelor Reynaers pentru ferestre și uși, uși glisante și pereți cortină, dar și cea mai noua gamă de accesorii, toate într-o paletă diversă de culori în armonie cu noile tendințe arhitecturale. Mai mult, datorită preluării distribuției de Forster în România, cei interesați pot găsi și mostre din oțel ale acestor produse.
Compania Reynaers Aluminium era deja prezentă în aceste zone importante ale țării de câțiva ani, prin echipele tehnico-comerciale. Astfel, decizia de a ne extinde cu showroom-uri în Iași, Timișoara și Cluj a venit natural. Aceste orașe sunt poli de business importanți ce se bucură anual de proiecte de dezvoltare importante, astfel că așteptările noastre în ceea ce privește creșterea cifrei de afaceri sunt ridicate. În plus, poziționarea geografică a acestor orașe ne permite și facilitează prezența companiei uniform în întreaga țară – Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România
Showroom-urile ocupă suprafețe de aproximativ 100 mp fiecare, cu echipe formate din 2 sau 3 persoane: reprezentant de vânzări, consultant tehnic și consultant pentru arhitecți. Mai mult, acestea pun la dispoziția partenerilor, în special pentru firmele locale de tâmplărie și arhitectură, toată infrastructura necesară pentru întâlnirile acestora cu clienții lor.
Cele trei showroom-uri continuă proiectul de dezvoltare al companiei alături de alte proiecte de anvergură inițiate în anul 2020 precum finalizarea livrărilor pentru One Mircea Eliade și Tiriac Tower, colaborarea cu One United Properties pentru proiectul Neo Floreasca Lake sau proiectul Sema Parc pentru care livrările continuă și în anul acesta, dar și lansarea a două noi produse Masterpatio (uși glisante) și Element Façade 7 (perete cortină fațadă element).
Urmărește-ne și pe Google NEWS