Robotul care semnează cereri de concediu procesează datele a 600.000 angajați din România

Chatbotul Timea dezvoltat de TotalSoft acoperă 80% dintre procesele desfăşurate în cadrul departamentului de HR, semnând cereri de concediu, cereri medicale sau răspunzând la întrebările cele mai frecvente ale angajaților.

Timea este conectată la soluția Charisma HCM care procesează datele a peste 600.000 de angajaţi, aproximativ 12% din totalul forței de muncă din România, care activează cu preponderență în industriile retail, distribuție, financiar, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medicală, conform reprezentanților TotalSoft.

Chatbotul este utilizat în prezent de Rompetrol, companie cu peste 3.500 de angajați, unde robotul automatizează peste 7000 de astfel de activități într-o singură lună. În lipsa unei soluții precum Timea, aceste activități ar fi necesitat un efort de cel puțin 350 de ore, anunță TotalSoft într-un comunicat de presă.

Anul acesta, în contextul pandemic actual, TotalSoft a oferit gratuit chatbotul clienților săi, sprijinindu-le demersurile de digitalizare a proceselor de HR, oferindu-le angajaților un mediu sigur și eficient atunci când lucrează de la distanță, se menționează în comunicat.