Românii de la SafeFleet anunță o creștere a veniturilor cu 13%, până la 24 MIL RON în 2023

Timișorenii de la SafeFleet, companie de monitorizare flote auto, controlată de omul de afaceri Claudiu Suma, anunță o creștere de 13% a cifrei de afaceri, ajung în 2023 la 24 milioane lei. La sfârșitul anului trecut, compania ajungea la peste 120.000 de vehicule monitorizate în România și alte țări în care operează.

Conform reprezentanților companiei, clienții SafeFleet activează în industrii precum transport internațional / intern / de persoane, utilități, construcții, agricultură, până la distribuție, transport de valori, închirieri auto etc. La nivel procentual, cca. 48% provin din domeniul transporturilor, în timp de 24% din sectorul distribuției, 18% din sectoarele agricultură și construcții, iar 10% din alte industrii. 

Pentru 2024, compania are în plan “creșterea cifrei de afaceri cu aproximativ 17%, consolidarea poziției pe piețele pe care activează, alături de identificarea regiunilor sau țărilor care oferă noi oportunități de creștere. De asemenea, odată cu expansiunea teritorială, SafeFleet urmărește să își mărească echipa în următoarea perioadă, având în vedere poziții din diverse domenii precum R&D, vânzări și marketing“, se arată în comunicatul de presă.

Creștere și pentru Lektri.co, altă firmă controlată de Claudiu Suma, CEO SafeFleet

La începutul lunii februarie, Lektri.co, firmă aflată în portofoliul timișoreanului Claudiu Suma, anunța că și-a triplat vânzările de încărcătoare pentru mașinile electrice în 2023. Totodată, compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de cca. 6,1 mil. RON, de la 2,1 mil. RON anul precedent.

Cele mai mari vânzări s-au înregistrat în Franța, România, Italia și Irlanda, cele patru state cumulând cca. 95% din volumul totalului comercializat; România a cumulat cca. o treime din total. Cel mai vândut produs a fost  încărcătorul monofazat (1P7K Energy Management – cca. 1400 unități), comparativ cu cel standard (1P7K – cca. 850 unități).

Compania mai menționa atunci și că a încheiat anul 2023 cu cca. 110 parteneri pe piețele în care activează, doar anul trecut dezvoltându-și portofoliul cu aproape 70 de noi parteneri din diverse domenii (distribuitori, retaileri, instalatori de PV sau electricieni).

Cele mai mari vânzări au fost făcute prin intermediul partenerilor reselleri (ex. în România – Altex, Engie, Dante International etc). La nivel de marketplace-uri, LEKTRI.CO este prezent pe platforme de top, care includ eMAG în România, Ungaria și Bulgaria sau Amazon în Franța, Italia, Spania, Germania, Polonia, Suedia, Olanda și Belgia. 



Urmărește-ne și pe Google NEWS