Românii, tot mai preocupați de igiena orală. Dentalmall.ro, vânzări în creștere cu 20%, comanda medie 180 lei

Dentalmall.ro, magazinul online controlat de Diviodent, furnizor de soluții pentru cabinete stomatologice, a încheiat anul 2023 cu o creștere de 20% a vânzărilor de produse pentru igiena orală. Românii au cheltuit în medie 180 lei pe fiecare comandă de pe Dentalmall.

Potrivit co-fondatoarei, Mihaela Radu, românii consumă mai puțină pastă de dinți comparativ cu restul europenilor, “dar crește de la un an la altul conform statisticilor. Preconizăm și noi o creștere a vânzărilor pe termen mediu. Credem că produsele pentru igiena orală bio, sustenabile și naturale își vor găsi locul pe piața din România și vor avea un public numeros și stabil“.

Diviodent, afaceri de 2.4 Mil Euro în 2023, creștere de 20%

Diviodent, companie fondată în 2004 de Mihaela Radu și Diana Baltac, a încheiat anul 2023 cu vânzări de 2.4  milioane Euro, în creștere cu 20% față de anul precedent. Firma este printre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale și îngrijire orală din România și realizează distribuția consumabilelor pe două canale: pe segmentul B2B, furnizarea consumabilelor pentru cabinetele stomatologice se face în principal, prin rețeaua specializată de distribuitori; către consumatorii finali interesați de menținerea unei igiene dentare sănătoase, Diviodent se adresează și prin canalul online DentalMall.ro.

“Ne concentrăm în continuare, prin toate acțiunile, evenimentele pe care le organizăm pe creșterea gradului de conștientizare a importanței igienei orale și a beneficiilor unui periaj regulat, corect. Oamenii sunt din în ce mai preocupați, atât de sănătatea orală când și de mediu. Caută produse eficiente, dar cu ingrediente naturale, cu ambalaje prietenoase cu mediul, reciclabile. Iar din acest punct de vedere, în momentul de față, Promis este o gamă unică” completează Diana Baltac, cofondator Diviodent.



Urmărește-ne și pe Google NEWS