Rottaprint, creștere de 18% a exporturilor de etichete autoadezive în pandemie
Rottaprint, care a raportat în perioada martie-mai un volum crescut al producției de etichete autoadezive cu peste 25%, a înregistrat și o creștere a exporturilor de 18% în primele șase luni ale anului, perioadă marcată puternic de pandemia de coronavirus. Până la finalul anului, compania estimează o creștere a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul trecut, se arată într-un comunicat de presă.
Potrivit Rottaprint, în topul celor mai solicitate produse pentru export în prima jumătate a anului: etichete autoadezive, în special cele cu liner PET, foarte populare în Germania, capacele de aluminiu pentru produse lactate, care au fost cele mai solicitate produse de către clienții din Ungaria, urmate de manșoanele de înghețată care au înregistrat solicitări din toată Europa înaintea începerii sezonului cald.
SAP o numește pe Josephin Galla noul Managing Director pentru Europa de Sud-Est
În ceea ce privește industriile din care provin cele mai exportate produse, majoritatea solicitărilor s-au înregistrat de către clienți din domeniul alimentar, urmați de cei care activează în industria producătoare de soluții chimice. În prezent, un procent de 25% din portofoliul de clienți Rottaprint este reprezentat de clienți din străinătate.
Din datele companiei, țările care au înregistrat cele mai mari creșteri ale cererii pentru produsele exportate de Rottaprint, în primele șase luni ale anului, au fost: Ungaria, cu o creștere de 23% comparativ cu aceeași perioadă din 2019, și Germania cu 13%. Alte țări care au înregistrat creșteri vizibile au fost Olanda și Polonia.
Prima jumătate a acestui an a adus o creștere a exporturilor față de aceeași perioadă a anului trecut, creștere susținută în cea mai mare parte și de intensificarea producției în industria alimentară și în cea producătoare de soluții chimice, direct influențate de nevoile imediate ale consumatorilor, într-o perioadă marcată de pandemia cu noul coronavirus. Aceleași tendințe le-am putut observa și pe piața din România, nu numai pe cea a țărilor pentru care facem export. La nivelul întregului an, estimăm o creștere susținută a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul precedent – Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Producătorul de etichete autoadezive Rottaprint a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de peste 23 de milioane de euro, un avans de 7% față de anul precedent.
Urmărește-ne și pe Google NEWS