Pandemia a sporit cererea de etichete – Rottaprint și-a mărit veniturile cu 9%
Rottaprint a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 milioane de euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Compania estimează pentru acest an o creștere de două cifre a veniturilor și investiții de 3 milioane de euro.
Pe parcursul anului trecut, Rottaprint a derulat investiții de peste 3 milioane euro în dezvoltare software, siguranța angajaților, utilaje pentru creșterea capacității de producție și modernizarea parcului de utilaje, precum și în finalizarea procesului de certificare pentru siguranța alimentară conform schemei FSSC 22000.
Pentru 2021, compania va păstra constant nivelul investițiilor și va aloca circa 3 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii logistice, echipamente de ultimă generație, utilaje care să permită reducerea impactului producției asupra mediului, precum și pentru implementarea unui sistem performant de colectare selectivă. Totodată, tipografia va continua să investească în calificarea și îmbunătățirea nivelului cunoștințelor digitale ale echipei.
Volumul total al producției Rottaprint a înregistrat o creștere în 2020, ajungând la peste 117 milioane de metri liniari. Materia finită livrată de Rottaprint anul trecut a însumat 4300 tone, în creștere cu 10% comparativ cu 2019.
În topul celor mai solicitate produse de către clienții Rottaprint în 2020 s-au aflat etichetele autoadezive imprimate și neimprimate, urmate de capacele de aluminiu și PET imprimate și etichetele shrink sleeve.
Urmărește-ne și pe Google NEWS
One Reply to “Pandemia a sporit cererea de etichete – Rottaprint și-a mărit veniturile cu 9%”
Comments are closed.