Roweb ajută la digitalizarea operațiunilor Seatbelt Consulting prin dezvoltarea de soluții custom
Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, a furnizat soluții scalabile și moderne de transformare digitală pentru Seatbelt Consulting, una dintre cele mai mari companii de protecție a muncii din România, ajutând la o creștere de patru ori a eficienței pe anumite activități și o scădere cu 15% a costurilor de salarizare în cadrul organizației.
Decizia de a alege Roweb ca parteneri în parcursul de transformare digitală a venit ca urmare a necesității managementului Seatbelt de a avea o echipă de development flexibilă, capabilă să înțeleagă business-ul și care să se plieze cu rapiditate pe cerințele companiei, oferind soluții tehnice ce reflectă nevoile interne și externe ale acesteia. Provocarea Roweb a constat, astfel, în a oferi o soluție tehnică conformă cu specificitatea business-ului, a pieței și nevoilor dinamice ale clientului.
Seatbelt și-a început procesul de transformare digitală în 2018, când piața locală se afla la început de drum în această direcție, în special business-uile de nișă. Potrivit reprezentanților companiei, decizia a venit ca urmare a identificării unei oportunități de modernizare a business-ului in raport cu tendintele globale de digitalizare, nu ca o nevoie urgentă. Însă, odată cu venirea pandemiei, Seatbelt s-a regăsit într-o poziție benefică, experimentând deja beneficiile digitalizării companiei și fiind pregătită pentru perioadele de lockdown și lucru la distanță, fapt ce a determinat stabilitate în business și-a consolidat poziția de lider a organizației.
Primii pași în transformarea digitală a Seatbelt au fost aplicația CRM web & mobile și platforma de e-learning. După mulți ani în care s-a folosit un sistem clasic de management manual al datelor, proceduri standard, monitorizarea eficienței echipelor utilizând surse disparate etc., la scurt timp după implementarea soluțiilor furnizate de Roweb, compania a început să observe primele rezultate, atât la nivel de eficiență, cât și de atragere a noilor clienți.
„În dezvoltarea soluțiilor pentru Seatbelt am avut ca atu expertiza îndelungată pe care echipa noastră o deține în dezvoltarea de soluții CRM complete, în industrii similare. De altfel, Roweb este unul dintre cei mai longevivi furnizori de servicii custom de software development pentru organizații interesate să investească în digitalizare, iar calitatea oferită prin serviciile noastre se reflectă în parteneriatele de lungă durată pe care le avem cu majoritatea clienților. Suntem siguri că și alături de Seatbelt vom derula o colaborare mutual benefică și îndelungată”, a declarat Viorel Costea, CEO & Cofounder Roweb.
„Faptul că în procesul nostru de transformare digitală am avut alături o echipă care ne-a înțeles nevoile, preferințele și specificitatea industriei a fost un mare plus pentru a ne atinge scopul în timp util. Echipa Roweb a reușit să ne îndeplinească așteptările, fiind un partener de încredere în procesul de transformare digitală, iar colaborarea noastră continuă cu succes”, a declarat Bogdan Neagu, Owner Seatbelt Consulting.
Seatbelt obține o reducere cu 15% a costurilor de salarizare prin digitalizarea proceselor
Rezultatele au început să apară la scurt timp după implementarea celor două soluții, plecând de la creșterea calității serviciilor, a eficienței pe anumite procese, până la gestionarea mai facilă a echipei de către managerii regionali și alinierea companiei la o abordare tip Agile – după aproximativ 18 luni de la implementare. Concret, potrivit reprezentanților companiei, eficiența operațională pe anumite activități a crescut de patru ori în acest interval. Pe de altă parte, la nivel de profitabilitate, Seatbelt a obținut reducerea cheltuielilor cu aproximativ 10-15%, grație degrevarii sistemului de lucru de activități repetitive.
Totodată, ca rezultate indirecte în procesul de digitalizare, compania a cunoscut o creștere a portofoliului de clienți (datorită serviciilor mai transparente și performante, a sistemului ce permite eficiența în lucrul la distanță etc.), fidelizarea clienților existenți (care au beneficiat de o garanție suplimentară referitor la calitatea serviciilor), stabilitate a afacerii și în timpul pandemiei, respectiv consolidarea poziției pe piață (ca cifră de afaceri, puncte de lucru și număr de angajați).
Ca urmare a rezultatelor obținute, reprezentații companiei vizează o continuare a investițiilor pe acest segment. Astfel, Seatbelt își propune o creștere a bugetului de digializare cu 50% în următorii trei ani.
Urmărește-ne și pe Google NEWS