Argeșenii de la Roweb au investit 150.000 euro într-o soluție pentru digitalizarea restaurantelor și au ajuns la 100 de clienți într-un an

Print Friendly, PDF & Email

Roweb, companie de servicii software fondată în urmă cu 18 ani la Pitești, anunță că soluția Horeka de digitalizare a restaurantelor a ajuns la peste 100 de clienți în țară și străinătate. Soluția a fost lansată în 2020, odată cu cererea crescută digitalizare a businessurilor pe fondul pandemiei Covid, după o investiție de peste 150.000 de euro în dezvoltarea platformei, marketing, vânzări și administrativ.

horeka apps

Pandemia a creat o cerere foarte mare pe zona de digitalizare, în special în HoReCa, iar soluția noastră a fost printre primele apărute pe piață. Companiile din industrie s-au concentrat foarte mult pe livrări, iar Horeka by Roweb a atras clienții tocmai pentru că rezolva rapid niște probleme punctuale, fiind completă din punct de vedere module și având timp redus de implementare – Mirel Ionescu, CEO Horeka by Roweb

Conform reprezentanților, soluía “funcționează pe sistem de abonament, spre deosebire de alte platforme, ce presupun investiții financiare mari și costuri de mentenanță crescute. Totodată, nu se percep comisioane din vânzări, indiferent de volumul acestora”.

Horeka by Rowerb oferă un pachet de software ce ajută restaurantele de-a lungul întregului proces de vânzare și post-vânzare, de la atragerea clienților, preluarea comenzilor prin diverse modalități, managementul comenzilor și al livrărilor, integrări cu sisteme externe, până la obținerea de feedback post-vânzare și fidelizare. Totodată, soluția poate fi implementată parțial sau integral într-un timp foarte scurt, doar câteva zile, și presupune o optimizare a costurilor operaționale (personal redus numeric). De altfel, aceasta poate fi adaptată și altor tipuri de business-uri (mici sau medii) care au o dinamică mare în relația cu clientul final.



Urmărește-ne și pe Google NEWS