Americanii de la SAS, contract cu Banca Transilvania pentru soluții anti-fraudă

Filiala locală a companiei americane de soluții pentru analiză avansată de date SAS anunță că Banca Transilvania va implementa un software anti-fraudă de ultimă generație. Soluția va acoperi toate nevoile de detectare și prevenire a fraudelor bancare, se arată într-un comunicat de presă.

SAS va oferi, astfel, Băncii Transilvania capabilități pentru analiză avansată de date, Inteligență Artificială & Machine Learning și integrare perfectă cu o gamă largă de sisteme existente.

CITEȘTE ȘI INTERVIU Grozdana Maric, SAS: Evaluarea riscului de fraudă în timp real este cea mai eficientă opțiune pentru bănci

Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă Banca Transilvania se concentrează pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de top pentru a continua să furnizeze servicii impecabile și sigure clienților noștri. Suntem încrezători în parteneriatul nostru cu SAS și vom continua să fim precursorii digitalizării pe piață – Leontin Toderici, Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania

Leontin Toderici – Director General Adjunct Operaţiuni, Banca Transilvania

CITEȘTE ȘI Master în Data Science la UBB Cluj. +700 ore de conținut tech oferit gratuit de SAS

[…] Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție […] – Ștefan Baciu, Country Manager SAS România & Moldova

Stefan Baciu, Country Manager SAS Romania&Moldova
Stefan Baciu – Country Manager SAS Romania&Moldova

Conform reprezentanților companiei, soluțiile anti-fraudă de la SAS oferă:

  • evaluarea și luarea deciziilor în timp real și non-stop 24/7, pentru toate tranzacțiile, pe toate canalele de plată, prin utilizarea tehnologiei avansate AI / ML,
  • flexibilitate – permițând extinderea evolutivă a prevenirii fraudei în noi segmente de date,
  • eficiența operațională și respectarea reglementărilor în vigoare.