Serial #PowerToTheWomen: Cristina Nedelcu, GoodStory – Curajul și flexibilitatea, esențiale când începi un business

Femeile reprezintă 52% din totalul populației europene, dar doar 34,4% dintre lucrătorii independenți din Uniunea Europeană și 30% dintre cei care au fondat start-upuri, arată date citate de WeGate. Antreprenoriatul este un important motor al dezvoltării și creșterii economice și un facilitator pentru micșorarea diferențelor de gen. În 2021, pandemia ne-a învățat că ar trebui să avem însă mai mult curaj. Tocmai de aceea am invitat mai multe femei-antreprenor de succes să împărtășească din experiența lor și să ofere un sfat celor care vor să pornească un business.

Cristina Nedelcu este următoarea invitată în serialul #PowerToTheWomen. Cristina este managing partener GoodStory – un business specializat în consultanță pe partea de resurse umane. GoodStory urmărește parcursul angajatalui într-o companie, de la recrutare/angajare, până la optimizarea activității sale și a organizației, oferirea de traininguri sau consiliere în carieră.

Împreună cu clienții noștri evaluăm, dezvoltăm și motivăm echipele prin instrumente specifice, cursuri și workshopuri dedicate acestora. Asigurăm experiențe noi de learning & development, astfel încât echipele clienților noștri să evolueze continuu. Oferim consiliere în carieră și coaching astfel încât angajații clienților noștri să ocupe pozițiile care îi motivează și îi provoacă să-și depășească propriile limite – descrie Cristina activitatea GoodStory.

Cristina Nedelcu - Goodstory
Cristina Nedelcu – GoodStory

Cu o experiență de 10 ani în business, Cristina Nedelcu este de părere că femeile ar trebui în primul rând să aibă curaj atunci când pornesc pe drumul antreprenorial. Poate din exterior pare dificil să începi un business, însă, de fapt, este dificil doar să iei decizia. Odată luata decizia, veți capătă tot curajul necesar pentru a continua acest drum, a explicat aceasta.

De asemenea, planificarea este un lucru esențial când pornești un business. Este important să pleci la drum cu un plan de business pe care să ai disponibilitatea să îl ajustezi în funcție de dinamica pieței. Așadar, este important să știi ce oferi, cui și să dimensionezi resursele necesare (de timp, umane și financiare).

Cristina Nedelcu consideră că un atu este flexibilitatea. Sau puterea de a te adapta la parcursul proptiului business. Este posibil ca succesul definit într-un mod la început, să fie redefinit pe parcurs. De exemplu, să ai un produs care să aibă nevoie de mai mult timp ca să fie de succes pe piață. Sau să discuți un proiect de amploare cu un client, dar să începi colaborarea cu pași mici, a mai spus aceasta.



Urmărește-ne și pe Google NEWS