Serial #PowerToTheWomen: Monica Lupu, Lycon România: Nu spune niciodată NU. Poate fi nu acum, nu încă, nu chiar așa, dar nu un NU simplu

Femeile reprezintă 52% din totalul populației europene, dar doar 34,4% dintre lucrătorii independenți din Uniunea Europeană și 30% dintre cei care au fondat start-upuri, arată date citate de WeGate. Antreprenoriatul este un important motor al dezvoltării și creșterii economice și un facilitator pentru micșorarea diferențelor de gen. În 2021, pandemia ne-a învățat că ar trebui să avem însă mai mult curaj, tocmai de aceea am invitat 6 femei-antreprenor de succes să împărtășească din experiența lor și să ofere un sfat celor care vor să pornească un business.

Continuăm seria de interviuri #PowerToTheWomen cu Monica Lupu. Parcursul profesional al Monicăi Lupu pornește din mediul corporate, unde a activat în departamentul de resurse umane pentru o multinațională din domeniul petrolier. A părăsit domeniul pentru un business creativ, în modă, însă cariera antreprenorială părea că se oprea în acel punct, odată cu mutarea în Marea Britanie. Acolo însă a făcut cunoștință cu domeniul beauty, iar trei ani mai târziu revenea în România punând bazele unui business care inițial era nișat pe componenta B2B.

Monica Lupu - Lycon România

Ca unic distribuitor pentru România și Moldova al unui brand australian de lux din domeniul beauty – Lycon – Monica Lupu a reușit să creeze nu doar o piață pentru acesta, ci și o dorință de perfecționare a profesioniștilor dintr-un domeniu aparent monoton. Sfatul ei?

Nu spune niciodată NU. Poate fi nu acum, nu încă, nu chiar așa, dar nu un NU simplu. Oportunitățile apar atunci când ești deschis și privești cu curiozitate piața pe care activezi. Sigur, cel puțin în domeniul beauty, competiția este acerbă, nu există reglementări suficient de clare în multe aspecte ale funcționării. Dar, ca în orice domeniu, a începe un business este ca și cum ai urca într-un rollercoaster. Necesită curaj, poate și puțină nebunie, dar la final vei simți că a meritat! Eu așa simt ori de câte ori văd cum partenerii noștri nu folosesc doar produsul, ci adoptă și întreaga filozofie, centrată pe client și respectul oferit acestuia, pe asigurarea unor standarde înalte de calitate, chiar dacă ne referim la servicii de beauty, pe care mulți le consideră nenecesare. Adu-ți contribuția pentru a îmbunătăți nișa în care activezi și, cu siguranță, vei avea satisfacții care depășesc orice target de vânzări, a precizat Monica Lupu.



Urmărește-ne și pe Google NEWS