Skillab lansează cursuri premium de business cu profesori de la Netflix și Spotify
Skillab, academie internațională pentru educație în domeniul afacerilor, lansează pe piața locală un concept premium de cursuri business dedicate profesioniștilor medium și high-level. Conform reprezentanților companiei, cursurile le vor oferi studenților noi perspective asupra cunoștințelor din domeniu, prin accesul la expertiza practică a unor specialiști de top la nivel global, precum și prin componenta puternică de networking internațional.
„Noile cursuri premium reprezintă o oportunitate unică pentru profesioniștii din România să treacă la următorul nivel în carieră. Conceptul a fost crearea unui VIP corner, în care oameni cu vastă experiență în domeniile în care activează pot găsi cursuri interactive și practice, susținute de experți de top, de la cele mai mari companii internaționale. De asemenea, este gândit ca un sistem de networking global, deoarece participanții pot căpăta o viziune mai amplă asupra domeniului în care activează, prin interacțiunea cu profesioniștii din alte țări”, a declarat Raluca Neagu, CEO Skillab România.
Skillab s-a lansat pe piața locală în noiembrie anul trecut și are 20 de cursuri lansate și peste 1000 de cursanți.
Cursurile premium sunt susținute în limba engleză și vor fi bazate pe 70% practică și studii de caz și 30% teorie.
La noile cursuri premium vor participa și specialiști din Ucraina, Ungaria, Cehia, Polonia și Turcia, iar lectorul va avea invitați cu profil similar, care își vor împărtăși experiența în domeniul vizat.
Specialiști de la Netflix și Spotify, lectori ai primelor cursuri Skillab premium
Primele cursuri premium lansate pe piața locală sunt: „Product Management”, susținut de Manish Sirdeshmukh, Director for Product Management în cadrul Netflix și „Brand Management”, susținut de Gerry Randolph, Global Marketing Lead în cadrul Spotify.
Întrucât se va ține cont atât de fusul orar din fiecare țară participantă, orele de început ale cursurilor vor varia între între 16-18, iar fiecare sesiune va dura 75 de minute. De asemenea, participanții vor beneficia și de 30 de minute înaintea fiecărui curs pentru „office hours” cu lectorul. Acestea vor avea maxim cinci studenți, astfel încât lectorul să poată adresa punctual toate întrebările studenților.
Urmărește-ne și pe Google NEWS