Adrian Adam, Courtyard Floreasca: Conceptul premium casual al Solt reprezintă o soluție pentru clientul business dintr-o zonă atât de dinamică precum Pipera – Floreasca [1]

Print Friendly, PDF & Email

Odată cu hotelul, Courtyard Bucharest Floreasca a deschis de asemenea Solt Dining, restaurant din categoria premium casual, cu un meniu bazat pe ingrediente locale premium și inspirat de conceptul noii bucătării nordice. O soluție pentru un lunch business sau pentru networking after work, astfel încât clienții să elimine presiunea traficului intens al Capitalei.

solt restaurant courtyard floreasca
solt restaurant courtyard floreasca

Cu o capacitate de 84 de persoane, restaurantul oferă servicii complete – mic dejun, prânz și cină – într-o manieră flexibilă, adaptată nevoilor clientului modern, care călătorește mult, atât în interes de afaceri, cât și personal.

Restaurantul Solt Dining aduce în zona un stil inovativ promovând principiile bucătăriei nordice în ceea ce privește sezonalitatea și produsele obținute din surse locale, nu neaparat congelate sau aduse de la mare distanță. Meniul se bazează pe gust, savoare, dar și pe inovația bucătarului, ramânând în zona de restaurant premium casual – Adrian Adam, General Manager Courtyard Floreasca

Solt este un restaurant ce deservește în principal oaspeții business pe care îi găzduiește hotelul Courtyard Floreasca. Spre exemplu, clientul care vine la prânz își dorește eficientizarea timpului și pregătirea de preparate simple, dar gustoase, iar pentru cină își alocă mai mult timp și e dispus să exploreze, menționează Adrian Adam.

Restaurantul Solt Dining se bucură de prezența clienților atât în timpul zilei, cât mai ales seara. Atmosfera este foarte placută, iar barul foarte animat atât cu oaspeții cazați, cât și cu clienți care după program se opresc pentru socializare. Un client cheltuie în medie 100 de lei la restaurantul Solt Dining, conform reprezentantului Courtyard.

hotel Courtyard by Marriott

Localizarea ne provoacă să ne adresăm, mai ales în timpul săptămânii, clientului de business și, astfel, să atragem acest segment prin meniuri specifice de prânz, care să se poată servi într-un timp scurt și să fie diversificat. Am început deja promovarea unui astfel de meniu de 50 de lei, care se servește în maxim 45 de minute și este compus din 2 feluri de mâncare, ce nu se abat de la specificul restaurantului – Adrian Adam

În ceea ce privește proporția clienților, Adam spune că aceștia se împart în mod egal între oaspeții hotelului Courtyard și clienți din exterior, care vin special pentru preparatele restaurantului Solt.

Clienții străini caută experiența locului și sunt încântați de preparatele locale, iar Solt promovează ingrediente locale, în funcție de sezon, spune Adam. Oaspetele român este atras de conceptul nou și are surpriza să găsească preparate exclusiviste, care au la bază produse locale, adaugă el.

Meniul se schimbă de 4 ori pe an și noutatea vine din sezonalitatea ingredientelor ce stau la baza preparatelor. Fiecare anotimp aduce ingrediente specifice care fac meniul atractiv, proaspăt și savuros – Adrian Adam

Courtyard operează un alt restaurant sub brandul Solt în capitala Lituaniei, Vilnius. Ambele restaurante promovează conceptul bucatariei nordice, iar diferența este dată de executive-chef din spatele fiecăruia din cele două restaurante. Solt Bucharest are un executive-chef roman, Alin Berba, cu experiență în mai multe restaurante ale lanțului Marriott, iar chef-ul Solt Vilnius este polonez. Experiența, dar și imaginația lor își pun amprenta asupra ingredientelor locale, preparatele fiind complet diferite, deși conceptul de bază este același, adaugă Adam.



Urmărește-ne și pe Google NEWS