Încă o soluție care promite brandurilor interacțiuni personalizate cu clienții

Gigantul SAP a anunțat astăzi în cadrul evenimentului virtual CX Live lansarea SAP Customer Data Platform (CDP), o soluție pentru gestionarea datelor clienților, care permite companiilor să redefinească experiența consumatorilor la fiecare interacțiune cu aceștia.

Customer Experience, sau CX, devine din ce în ce mai important în noua realitate pe care o trăim și tot mai multe branduri apelează la astfel de platforme de date pentru a dezvolta experiențe unice și personalizate, destinate multiplelor obiective de marketing. Doar că, din lipsa de viziune, buget sau timp, multe branduri se rezumă doar la procesele de marketing atunci când hotărăsc să utilizeze asfel de soluții, iar acest lucru împiedică companiile să valorifice adevăratul potențial al unei platforme CDP.

Citește și CT BUS, operatorul de transport public din Constanța, rulează SAP S/4HANA

SAP afirmă că noua soluție SAP CDP depășește granițele marketingului prin adăugarea unui context bogat în experiențele comerciale, de vânzări și customer service, utilizând strategii relevante de marketing în timp util. Astfel, datorită capacității sale de a colecta și gestiona datele clienților, SAP Customer Data Platform oferă experiențe personalizate, ceea ce permite companiilor să cunoască clientul la fiecare interacțiune și să utilizeze această resursă în mod eficient pentru a crea conexiuni relevante cu acesta, transformându-l într-un client fidel.

Noua soluție de la SAP abordează 4 elemente cheie ce determină creșterea reach-ului și eficienței brandului

Conectarea fiecărei surse de date din companie

Atunci când mai multe surse de date stochează individual datele clienților, rezultatul este supraîncărcarea volumelor de date și fragmentarea profilelor clienților. Cu SAP Customer Data Platform datele clienților pot fi introduse și utilizate din orice sursă din cadrul companiei, inclusiv date CRM primare, secundare, terțiare, precum și date offline, fluxuri de evenimente și activități, împreună cu informațiile tranzacționale, comportamentale, experiențiale și date back-office. Indiferent de sursă, datele sunt menținute, alături de context, surclasând datele operaționale, pentru a conecta sisteme ce necesită o încredere ridicată a calității datelor. Acest lucru determină realizarea unor profiluri unificate ale clienților, actualizate în timp real.

Respectarea datelor clienților printr-o strategie holistică de confidențialitate a datelor

Confidențialitatea datelor este un aspect esențial, iar brandurile trebuie să înțeleagă cum, când și unde pot fi utilizate datele despre clienți. Înțelegând scopul principal al colectării datelor, SAP Customer Data Platform permite o strategie de confidențialitate holistică, îmbinând datele inbound cu profilul numai dacă există consimțământ și un scop clar definit. Acest lucru sporește transparența în practicile de colectare a datelor și motivele pentru care sunt prelucrate, subliniind un angajament de încredere raportat la confidențialitatea datelor clienților.

Înțelegerea volumelor mari de date

SAP Customer Data Platform oferă o segmentare puternică și indicatori de activitate calculați în timp real, pentru o înțelegere reală a preferințelor și comportamentului clienților. Acest lucru oferă o bază de date pentru construirea audienței și implementarea necesară pentru a furniza angajamente relevante, personalizate și omni-channel. Centralizarea acestui management al audienței permite brandurilor să ofere experiențe consistente prin soluțiile de marketing, personalizare, comerciale, de customer service și vânzări, lucru esențial într-o strategie care pune clientul pe primul loc.

Engagement hiper-personalizat bazat pe o viziune completă asupra clientului

SAP Customer Data Platform ajută la unificarea unor cantități mari de date operaționale back-office cu date front-office și date experiențiale. Acest lucru permite crearea de soluții de engagement la nivelul întregii organizații, cu informații relevante, bazate pe permisiunile clienților, funcționale în timp real, care duc la interacțiuni relevante la momentul și locul potrivit, pe canalul preferat și în condițiile clientului.

Ce spun clienții despre noua soluție SAP CDP

„Nu există doi clienți identici și niciun singur client nu este perfect previzibil. Cu SAP Customer Data Platform putem crea o imagine de ansamblu a clientului și o putem alătura unui profil unificat, pentru a anticipa mai bine dorințele și nevoile acestuia pe măsură ce le exprimă. Acest lucru sporește eficiența engagementului nostru prin gestionarea datelor în timp real, asigurându-ne în același timp că suntem în măsură să utilizăm corect datele”, a declarat Trond Anderson, Head of IT Strategy and Architecture în cadrul Elkjøp Nordic AS, unul dintre cei mai mari retaileri de electronice in țările nordice.