Sondaj: 80% dintre români asociază vinul roșu cu soiul Fetească Neagră
Din sondajul realizat de Tohani, mai reies următoarele:
- Peste jumătate dintre români preferă vinul roșu
- 40% achiziționează vin săptămânal
- soiul și producătorul – printre criteriile cele mai importante
- 60% asociază consumul de vin cu relaxarea
- 71% consumă vin la cină
- 69% consideră vinul roșu românesc cel puțin la fel de bun precum vinurile internaționale
- când achiziționează vin, românii iau în considerare în primul rând producătorul (84%), apoi soiul (79%)
- 76% îl cumpără din supermarket, 40% din magazine specializate
- mai mult de o treime alocă lunar între 51 și 100 de lei pentru vin
- 70% au vizitat cel puțin o cramă, iar 45% achiziționează vin de la cramă
În 2020, Tohani România a depășit pragul de 1 milion de sticle de Fetească Neagră îmbuteliate. Producția de struguri din această toamnă aduce vești bune pentru soiul românesc, cantitatea strugurilor de calitate recoltați fiind cu peste 20% superioară celei de anul trecut.
Ograda Verde - venituri 250.000 euro în nouă luni. Extinde livrarea la nivel național
Ograda Verde anunță extinderea livrării de produse naturale la nivel național. În primele nouă luni ale acestui an, microferma condusă de bubcureșteanul Victor Cămărășoiu a înregistrat venituri de 250.000 euro. Extinderea către livrarea națională a venit ca urmare a solicitărilor tot mai active din partea clienților. Este un pas natural în dezvoltarea microfermei pe care […]
Urmărește-ne și pe Google NEWS