Sondaj: 80% dintre români asociază vinul roșu cu soiul Fetească Neagră

Din sondajul realizat de Tohani, mai reies următoarele:

  • Peste jumătate dintre români preferă vinul roșu
  • 40% achiziționează vin săptămânal
  • soiul și producătorul – printre criteriile cele mai importante
  • 60% asociază consumul de vin cu relaxarea
  • 71% consumă vin la cină 
  • 69% consideră vinul roșu românesc cel puțin la fel de bun precum vinurile internaționale
  • când achiziționează vin, românii iau în considerare în primul rând producătorul (84%), apoi soiul (79%)
  • 76% îl cumpără din supermarket, 40% din magazine specializate
  • mai mult de o treime alocă lunar între 51 și 100 de lei pentru vin
  • 70% au vizitat cel puțin o cramă, iar 45% achiziționează vin de la cramă

În 2020, Tohani România a depășit pragul de 1 milion de sticle de Fetească Neagră îmbuteliate. Producția de struguri din această toamnă aduce vești bune pentru soiul românesc, cantitatea strugurilor de calitate recoltați fiind cu peste 20% superioară celei de anul trecut.  



Urmărește-ne și pe Google NEWS