Studiu Retail: Millennialii vor ca frigiderul să le comande de mâncare

Conform unui studiu recent, 57% dintre consumatorii din generația millennials și-au exprimat interesul de a cumpăra alimente direct prin intermediul unui frigider inteligent, care să-i atenționeze atunci când alimentele se termină.

Tot ei vor ca magazinele să ofere servicii de realitate virtuală sau vizualizare digitală (70%), dar, în același timp, nici nu vor să petreacă mult timp la cumpărături (72%).

Din raport:

  • Pentru aproximativ jumătate dintre consumatori este important ca retailerii și brandurile să personalizeze e-mailurile și alte informații de marketing bazate pe alegerile și achizițiile lor anterioare;
  • 81% dintre consumatorii intervievați consideră că este important ca retailerii și brandurile să se angajeze în inițiative de responsabilitate socială
  • Pentru 68% dintre consumatori este important ca magazinele online să ofere posibilitatea de a ridica comenzile de la magazinul fizic sau de la o altă locație convenabilă;
  • 72% dintre Millennials cer o experienţă de time-saving de la magazinele pe care le frecventează;
  • Mai mult de jumătate dintre consumatori sunt interesați de serviciile self check-out în magazine.
  • 31% dintre consumatori par să fie interesați să-şi facă cumpărăturile printr-un dispozitiv controlat vocal (43% dintre Millennials).
  • Mai mult de jumătate dintre consumatori și peste 2 treimi dintre Millennials și-au exprimat interesul pentru personalizarea produselor pe care le cumpără (culoare, design);
  • Două treimi dintre Millennials au indicat faptul că sunt interesaţi de evenimente și activități organizate de către retaileri în magazine pentru ei.
  • 84% consideră că este importantă sustenabilitatea, prin oferirea serviciilor de reciclare și reutilizare în magazine.
  • 40% dintre cei intervievaţi au ales, în ultimele 12 luni, să cumpere un anumit brand datorită efortului pe care acel brand l-a depus în acţiuni de sustenabilitate

Studiul a fost realizat de Ebeltoft Group pe 13.000 de consumatori cu vârsta de peste 18 ani din 14 țări și îl poți găsi —->>> AICI.

CITEȘTE ȘI Retailerul online de jucării EduClass estimează că va închide anul cu 9 mil lei cifră de afaceri

photo: digitaltrends.com



Urmărește-ne și pe Google NEWS