Susana Laszlo, Cosmetic Plant: Vânzările din online au crescut în 2020 cu 73%, comparativ cu 2019
“2020 a fost un an în care mișcarea a fost limitată, a fost naturală migrarea consumatorilor către online. Astfel, media lunară a vânzărilor din segmentul online a crescut cu 73%, comparativ cu 2019”, a declarat Susana Laszlo, Director General COSMETIC PLANT.
Compania clujeană a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021, sprijinită de noi investiții în tehnologie, precum și prin lansările de produse noi.
Cosmetic Plant a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Dr. Susana Laszlo. În prezent, portofoliul companiei include peste 140 produse ce se pot achiziționa farmacii, rețelele marilor hypermarketuri și de pe magazinul online al producătorului.
“În anii ’80, mama mea, Ileana Meşter, farmacist de profesie şi extrem de pasionată de puterea şi inteligenţa plantelor, a făcut parte din echipa de cercetarea care a dezvoltat gama Gerovital Plant. După ce s-a pensionat, pentru că era atât de pasionată de ceea ce făcea, a decis să nu se oprească aici şi să-şi folosească experienţa ştiinţifică de o viaţă, astfel încât, în 1991, a pus pe picioare afacerea de familie, Cosmetic Plant”, a menționat Dr Laszlo într-un interviu pentru ZF.ro.
.
Urmărește-ne și pe Google NEWS