The Blue Renaissance lansează 7 băuturi funcționale pentru fiecare zi a săptămânii

Print Friendly, PDF & Email

The Blue Renaissance, brandul internațional sub care funcționează în prezent Dealul cu Afine, anunță lansarea unei noi linii de produse: Game Every Day, un set de 7 băuturi funcționale, câte una pentru fiecare zi a săptămânii. Compania estimează că până la finalul anului, noile băuturi lansate vor contribui la generarea unui venit total de 400.000 de euro.

The Blue Renaissance lansează 7 băuturi funcționale pentru fiecare zi a săptămânii

Game Every Day reprezintă o serie de șapte băuturi funcționale, 100% naturale și certificate organic, cu formule atent elaborate pentru a îmbunătăți viața zilnică și a promova sănătatea fizică și mentală. Sucul de afine 100% natural, fără adaos de apă sau zahăr, este combinat cu ingrediente premium precum matcha, ghimbir, turmeric și alte extracte botanice, oferind vitamine și antioxidanți esențiali unei funcționări optime a organismului.

Strategia de distribuție a The Blue Renaissance pentru acest nou produs cuprinde atât canalele B2C, cât și B2B. Astfel, băuturile vor fi disponibile atât pe canalul propriu de vânzare, dar în aceșași timp strategia vizează atragerea de clienți din segmentul premium HoReCa, retaileri internaționali și magazine specializate care se adresează clienților de produse naturale și organice.

Băuturile funcționale lansate aduc numeroase beneficii, inclusiv îmbunătățirea concentrării, performanței sportive, contribuie la detoxifierea organismului, reducerea inflamațiilor, întărirea sistemului imunitar și creșterea nivelului de energie. Feedback-ul extrem de pozitiv primit după lansarea primelor patru produse – sucul de afine și combinațiile delicioase cu mure, zmeură și căpșuni – consolidează încrederea noastră că oferim nu doar produse sănătoase, ci și delicioase. Această reacție a consumatorilor alimentează ambiția noastră de a ne extinde la nivel internațional, de a ne crește cota de piață – Ajay Naqvi, CEO și co-fondator The Blue Renaissance

Compania estimează că Game Every Day – disponibil pentru comenzi B2B și începând cu sfârșitul lunii iulie disponibil și pentru comenzi directe online pe site-ul The Blue Renaissance – împreună cu toate celelalte amestecuri de fructe, vor genera un venit de 400.000 de euro până la sfârșitul anului. Mai mult, viziunea strategică a companiei vizează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2024.

În prezent, produsele The Blue Renaissance pot fi achiziționate de pe site-ul oficial al companiei, precum și din anumite magazine, atât online, cât și offline, specializate în produse alimentare naturale și organice. În cadrul planurilor de extindere la nivel național, The Blue Renaissance urmărește colaborări cu lanțuri de supermarketuri locale, magazine specializate și rețele de farmacii, asigurând astfel o accesibilitate largă la produsele sale.



Urmărește-ne și pe Google NEWS