Timeback.ro, aplicație de time management cu 90 de zile acces gratuit pentru antreprenorii români
Timeback este o aplicație SaaS de time management dezvoltată de sibienii de la SimpleTrend prin care companiile, indiferent de dimensiune, pot gestiona mai eficient sarcinile și timpul de lucru al angajaților. În această perioadă marcată de o explozie a numărului de angajați care lucrează de acasă, Timeback oferă acces gratuit timp de 90 de zile tuturor organizațiilor.
Aplicația permite companiilor să respecte timpii de livrare a proiectelor și bugetele printr-o evidență clară și transparentă a sarcinilor angajaților, împărțirea pe echipe a acestora și vizualizarea progresului în timp real. Timeback oferă acces facil la aceste informații de pe orice dispozitiv, oriunde s-ar afla utilizatorul. Astfel, aplicația se adresează atât companiilor în care angajații se întorc în birouri după ridicarea stării de urgență, dar și firmelor care continuă să gestioneze echipe de angajați care lucrează de acasă.
Ne dorim să fim alături de mediul antreprenorial românesc, în această perioadă dificilă. Fie că revenim la birou sau continuăm să ne desfășurăm activitatea de acasă, timpul poate lucra de partea ta cu TimeBack. Trebuie să ne asiguram că îl folosim cât mai eficient, pentru dezvoltarea organizațiilor noastre – Ștefan Bucur, fondator Timeback
Interfața simplă și intuitivă a aplicației românești de time management ajută atât angajatorii, cât și angajații să mențină o evidență clară a timpului de lucru, orelor suplimentare și a sarcinilor. Este vital pentru manageri să poată interveni în timp util pentru a rezolva anumite ineficiențe în taskurile echipei atunci când ele apar.
Securitatea aplicației de time management Timeback
În ceea ce privește confidențialitatea datelor, dezvoltatorii Timeback menționează că aplicația respectă normele GDPR și asigură securitate pe trei niveluri: la nivel de stocare, prin arhivarea criptată a oricărei informații; la nivel de aplicație, utilizatorii beneficiind de niveluri de acces personalizate, în funcție de nevoile acestora; la nivel de rețea, comunicarea datelor fiind realizată în mod securizat, utilizând certificate SSL.
Cum își organizează angajații sarcinile pe Timeback
Nu doar angajatorii beneficiază de funcționalitățile Timeback, ci și angajații, aceștia putând accesa ușor, din interfață, date precum timpul de punch-in și punch-out, ore suplimentare lucrate, date de concediu sau taskuri de lucru.
Fiecare utilizator poate primi notificări pentru sarcinile și proiectele în lucru și pentru noutățile din echipa sau proiectul său pe orice dispozitiv.
Urmărește-ne și pe Google NEWS
2 Replies to “Timeback.ro, aplicație de time management cu 90 de zile acces gratuit pentru antreprenorii români”
Comments are closed.