Timișorenii de la Contakt au investit 70.000 euro în site și aplicație

Reprezentanții companiei anunță că, pentru optimizarea segmentului online, grupul Contakt a investit
anul acesta circa 70.000 euro până în prezent. La începutul lunii iunie, compania a migrat magazinul
online contakt.ro pe o platformă cu totul nouă, cu o interfață prietenoasă și ușor de utilizat.

La începutul lunii, timișorenii au lansat propriul brand de accesorii pentru telefoane, Mobico. Vezi detalii aici.

În luna octombrie a fost lansată și aplicația mobilă Contakt, disponibilă gratuit pentru descărcare în App
Store, Google Play și Huawei AppGallery. Printre funcționalitățile utile ale aplicației Contakt se numără și
cea de recunoaștere a modelului de telefon, ceea ce permite sugerarea accesoriilor și gadgeturilor
compatibile pentru acesta, îmbunătățind experiența de cumpărături a utilizatorilor.

CITEȘTE ȘI Studiul care arată că o treime dintre clienți ar renunța la un brand după o singură experiență neplăcută

Potrivit companiei, în magazinul Contakt sunt disponibile exclusiv online aproape 7.000 de produse unice,
urmând ca până la finalul anului să fie depășit pragul de 9.000 de produse.

Contakt anunță și lansarea unui nou serviciu de personalizare a huselor de telefon, în parteneriat cu 3MK, brand polonez de accesorii de protecție premium pentru telefoane. Serviciul este disponibil online, dar și offline, în primă fază într-un proiect pilot ce va cuprinde 9 locații, urmând să fie extins până la 100 de locații la nivel național în următoarele luni.