Tommy Hilfiger investește 15 milioane de dolari într-un program de promovare a minorităților în modă și industriile creative

Brandul american de modă Tommy Hilfiger, prezent și pe piața din România, a anunțat că lansează o nouă platformă ca răspuns la mișcarea Black Lives Matter din Statele Unite, care va căuta să promoveze reprezentarea minorităților în modă și industriile creative.

Denumit „People’s Place Program”, inițiativa împrumută numele primului magazin Tommy Hilfiger, deschis în 1969 în Elmira, New York, orașul natal al designerului, și va avea un finanțare minimă inițială de 5 milioane de dolari pe an, pentru următorii trei ani.

Tommy Hilfiger și cei 3 piloni ai schimbării

Parteneriate & Reprezentare:

Brandul își va diversifica resursa de talente, concentrându-se pe colaborări care au ca scop specific creșterea vizibilității minorităților și se va asocia cu organizații și parteneri creativi a căror misiune este să promoveze reprezentarea și egalitatea în industria de modă a comunităților BIPOC (Black, Indigenous, People Of Colour).

Silviu Petricescu, mentor startup-uri la Oxford University: Ideal ar fi ca schimbarea să se producă atunci când ai succes

Sprijin în carieră și acces la industrie:

Pentru a promova reprezentarea minorităților în cadrul modei și a industriilor creative, brandul își va folosi cunoștințele și resursele pentru a asigura oportunități de carieră, oferind acces la informații sau materiale fizice, sfaturi de specialitate, introducerea în industrie și multe altele.

Leadership de industrie:

Pentru a crește reprezentarea la toate nivelurile, Tommy Hilfiger se va angaja să realizeze o analiză independentă privind diversitatea, echitatea și includerea în industria modei, la nivelul întregii industrii, și va lucra la crearea unor planuri de acțiune concrete pe care să le folosească intern și care să poată fi împărtășite și cu ceilalți jucători din industrie.

images: goodmorningamerica.com, Tommy Hilfiger



Urmărește-ne și pe Google NEWS