Trapped Escape Room, 220.000 de “evadați” în 10 ani de activitate în România

Print Friendly, PDF & Email

Afacerile cu escape rooms au devenit în ultimii ani unul dintre cele mai captivante segmente ale industriei de divertisment în România. Aceste experiențe de joc imersive, în care participanții trebuie să rezolve puzzle-uri și să îndeplinească sarcini pentru a “evada” dintr-o cameră tematică într-un timp limitat, au devenit extrem de populare printre diverse categorii de public, de la grupuri de prieteni și familii, la echipe formate din colegi de birou. 

Acest trend este susținut la nivel global de interesul crescând al consumatorilor, în special al milenialilor și al generației Z, dar și de extinderea programelor de team-building corporativ. Operatorii din industrie, atât cei consacrați, cât și noii intrați pe piață, au acum oportunitatea de a inova și de a se diferenția prin teme unice și experiențe imersive, răspunzând astfel preferințelor în schimbare ale consumatorilor.

Spre exemplu, în Barcelona, compania spaniolă Horror Box a inaugurat cel mai mic escape room din lume – o experienţă cu tematică mortuară, nerecomandată persoanelor claustrofobe. Jucătorii au la dispoziţie 30 de minute pentru a se elibera din interiorul unui sicriu, rezolvând puzzle-uri prin munca în echipă realizată alături de partenerul lor aflat într-un sicriu învecinat, cu care comunică prin intermediul unor difuzoare.

Pe plan local, unul dintre jucătorii consacrați în industria de escape rooms este Trapped. În cei 10 ani de activitate, Trapped a deschis numeroase lacăte pe piața locală, introducând inovații precum: prima cameră de evadare cu efecte speciale, prima cameră integral automatizată din București, prima cameră de evadare pentru copii, precum și un concept propriu, unic in Europa bazat pe realitatea alternativă. 

„Când am deschis Trapped, în 2014, publicul pentru acest tip de activitate era unul extrem de restrâns în România, însă am intuit potențialul pe care acest fenomen îl poate lua și la noi în țară uitându-ne la ceea ce se petrecea, deja, pe piețele din jur. Și, iată, nu ne-am înșelat: de la acel moment ne-au trecut pragul aproape 200.000 de iubitori ai enigmelor, am creat 17 camere de joc originale și am transformat brandul Trapped dintr-un pionier, într-o referință a acestui domeniu”, a declarat Cătălina Stanciu fondator & managing partner Trapped Escape Room într-un comunicat de presă.

Cătălina Stanciu – Fondator Trapped Escape Room

În 2023, Reilin Tree SRL, entitatea juridică sub care funcționează brandul Trapped Escape Room, a avut afaceri de peste 185.000 euro, un avans de 84% comparativ cu anul precedent, potrivit datelor disponibile pe platforma Termene.ro. De asemenea, profitul companiei a înregistrat o creștere impresionantă anul trecut de 240%, ajungând la peste 51.000 de euro. Firma avea 2 angajați îm 2023. 



Urmărește-ne și pe Google NEWS