Tursucu, TotalSoft: Charisma Retail ajută brandurile să se alinieze trendurilor globale

Print Friendly, PDF & Email

TotalSoft este una dintre cele mai cunoscute companii românești de IT și unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, CRM, DM și BI) din Europa Centrală și de Sud-Est.

Suita de soluții Charisma, dezvoltată de TotalSoft, care include Charisma ERP, Charisma HCM și Charisma CRM, este lider de piață în România, cu aplicare în 9 verticale de business: financiar, retail, distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical.

Conform datelor companiei, peste 60% din achizițiile efectuate în mall-urile din România trec printr-un sistem Charisma Retail. Printre brandurile care rulează soluția TotalSoft se numără Librăriile Cărturești, ARSIS, Telekom, farmaciile Catena, magazinele de bijuterii Cellini și altele.

Pentru a veni în întâmpinarea brandurilor și nevoilor acestora, TotalSoft investește constant în dezvoltarea aplicațiilor sale pentru retail și ajută companiile din această industrie să se alinieze trendurilor globale, respectiv să înglobeze viziunea consumatorilor finali asupra procesului de achiziție. Soluțiile Charisma Retail cresc eficiența activității tuturor proceselor implicate: vânzări, marketing, achiziții, logistică, relații cu clienții, management financiar, resurse umane, producție, etc., pentru care transformările digitale îmbunătățesc zi de zi performanța echipelor – Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft

TotalSoft a avut venituri de 19 milioane de euro în 2018 și țintește afaceri de 23 de milioane de euro anul acesta

Tehnologia a schimbat obiceiurile de consum pentru totdeauna

În prezent, consumatorii nu mai fac distincție între cumpărăturile din magazin, online sau de pe smartphone. Din acest motiv, canalul de cumpărare (channel) nu mai este relevant pentru industria de retail și astfel a fost înlocuit cu noţiunea de omni-experienţă. Strategia de omni-experienţă (omnichannel) asigură consumatorului o experiență unitară cu brandul, pe toate canalele preferate de acesta, în toate punctele de vânzare.

Studiu Retail: Millennialii vor ca frigiderul să le comande de mâncare

Spre exemplu, procesul de vânzare poate fi accelerat prin intermediul unei infrastructuri IT care înglobează dispozitive digitale cu interfețe touchscreen, etichete electronice sau cântare perfect integrate cu soluțiile software folosite în depozite și în magazinele fizice sau online. Pentru a beneficia de aceste tehnologii, retailerii utilizează soluții software optimizate, cum ar fi Charisma Retail. 

Întrucât ultimii ani au fost marcați de revoluția serviciilor oferite prin abonamente (pentru produse alimentare, îmbrăcăminte sau servicii de sănătate și înfrumusețare), retailerii apelează din ce în ce mai des la această metodă pentru a-și loializa clienții. În studiul menționat se arată că 40% dintre consumatori au achiziționat un abonament în ultimele 12 luni.

În acest sens, soluțiile software dedicate, precum Charisma Retail, permit companiilor să ofere o experiență rapidă și personalizată clienților lor, cu posibilitatea de a le oferi acestora răspunsuri rapide cu privire la disponibilitatea produselor și locația unde se află. Mai mult, administrarea documentelor de vânzare şi a instrumentelor financiare care apar în relaţia directă magazin – consumator final (facturi, oferte de pachete şi produse promoţionale, carduri de puncte bonus, promoţii, discounturi şi altele) se face foarte rapid și contribuie la fidelizarea clienților.

Soluțiile software dedicate industriei de retail permit analiza unui volum mare de date pe baza cărora retailerul poate sugera noi produse și oferte cumpărătorului, ținând cont de istoricul achizițiilor și de preferințele acestuia. De asemenea, se pot previziona vânzările, stocurile necesare, dar și scenarii sau probleme ascunse, cu posibilitatea de a automatiza procesul de aprovizionare și inventarierea rapidă.

O imagine foarte clară asupra situației vânzărilor pe produse, pe regiuni sau pe orice alt criteriu, dublată de analize de tip „what-if” și rapoarte privind rotația stocurilor și evoluția indicatorilor de performanță pe magazine sau pe vânzători, aduce din nou un plus de valoare retailerilor și permite customizarea procesului de vânzare pentru a răspunde cât mai bine cerințelor clienților.



Urmărește-ne și pe Google NEWS