Veniturile Yellow Menu în primele șase luni din 2021 depășesc 550.000 euro – creștere +50%
În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Yellow.Menu a depășit 550.000 euro, cu peste 50% mai mare față de anul trecut, când primul semestru a fost marcat de restricțiile puternice și tranziția de la segmentul principal de business, prânzul la birou, către noi produse și meniuri adaptate noii realități și comenzilor pentru acasă.
Yellow Menu, care livrează în București și Cluj-Napoca, a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% față de perioada similară din 2020, până la 95 lei. Compania își propune ca până la finalul anului să urce numărul zilnic de comenzi cu cel puțin 40% față de prezent, cu un impact estimat de creștere cu 200% a cifrei de afaceri din 2021 față de anul precedent, până la 1,5 milioane euro.
Începând cu a doua parte a acestui an, Yellow Menu anunță o direcție nouă, de virtual brands, preparate și meniuri fixe create de chefii bucatari Yellow și destinate livrării pe platforme partenere. Noul managment al Yellow.Menu își propune ca până la finalul anului să fie create cel puțin 4 astfel de branduri virtuale care să genereze 35-40% din businessul total. Primele două linii de produse au fost deja lansate – Yellow Lebanese și Fresh by Yellow – și urmează o a treia, Premium Brunch, cu preparate speciale pentru weekend.
Această linie de dezvoltare ne permite să testăm concepte de fine dining noi, create cu ajutorul echipei noastre de chefi, fără a ne supune riscurilor dintr-un restaurant clasic. De asemenea, această strategie va echilibra dinamica dintre comenzile Yellow Menu și preparatele fixe –Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu
Urmărește-ne și pe Google NEWS