Cine este Vlad Cimuca, noul Director General al hotelului Courtyard by Marriott
Grupul lituanian Apex Alliance, care operează cinci hoteluri în București, l-a numit pe Vlad Cimuca Director General al hotelului business Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca, o investiție inițială de 22,5 milioane euro. Hotelul își propune să dubleze numărul de angajați în condiții de post-pandemie.
Cu o experiență de 17 ani în industria ospitalității și ocupând anterior funcția de manager de hotel la Double Tree by Hilton, Vlad Cimuca vorbește despre redresarea industriei și importanța segmentării clienților în acest domeniu:
“Viziunea Courtyard este de a fi mereu cu un pas înainte; spațiile, facilitățile și tehnologia noastră, ca de exemplu cheia digitală și check-in-ul mobil, țin cont de tendințele pieței și de nevoile mereu în schimbare ale noii generații de călători. Planul meu este să creez momente unice pe parcursul întregii experiențe a clientului. În timp ce recenziile online au o importanță majoră și vor evidenția atât punctele tari, cât și provocările pe care le întâmpină brandul nostru, trebuie să gândim strategic în ceea ce privește construirea experienței clienților. Alegerea momentelor cheie care definesc această călătorie și executarea lor cu succes pot maximiza impactul la nivel de percepție și viitoare alegeri.
Observăm o revenire ușoară a afacerilor din industria ospitalității și estimăm o îmbunătățire în perioada următoare, în principal datorită măsurilor de relaxare și eliminării restricțiilor pandemice, anunțate de mai multe țări europene, România putând să urmeze această tendință. Perspectiva redresării și relaxării este așteptată de mult timp de industria ospitalității care, puternic lovită de pandemie, a fost nevoită să-și mențină tarifele sub nivelurile din 2019, în ciuda creșterii costurilor pentru majoritatea produselor și serviciilor din România.
În aceste condiții de piață, ne propunem un nou început, cu cel mai bun Chef, cea mai bună experiență a clientului și o abordare de business bazată pe segmentare. În prezent, segmentarea doar pe clienți business sau residential este simplistă și nu poate acoperi psihografia clientului modern. Trebuie să avem o imagine clară a profilului de client pe care ne dorim să-l deservim, atât din perspectivă strategică, cât și tactic.“
Urmărește-ne și pe Google NEWS