Workspace Studio a investit anul trecut 250.000 de euro în extinderea showroom-ului

Print Friendly, PDF & Email

În 2020, Workspace Studio a investit 250.000 de euro în extinderea showroom-ului propriu. Suprafața totală ocupată de showroom în clădirea Sky Tower din zona de Nord a Capitalei a crescut astfel cu 45%, până la 550 de mp.

Showroom Workspace Studio

Majoritatea angajaților vor continua să lucreze și la distanță în 2021, piața muncii suferind schimbări ce se vor menține și în anii următori. Prin urmare, nevoia de a asigura spații de lucru confortabile și care să asigure productivitatea în locuință este într-o continuă creștere – Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio

Creșterea cererii de mobilier ergonomic pe segmentul rezidențial în prima jumătate din 2020 a determinat Workspace Studio să se orienteze către piața de retail. Compania a investit 100.000 euro în lansarea unui magazin online care cuprinde în stoc produsele cele mai solicitate de acest segment de clienți, respectiv scaunele ergonomice Herman Miller. În următorii 2 ani, acest segment este estimat să ajungă să genereze venituri de peste 1 milion de euro.

Suprafețele birourilor vor fi reduse în medie cu circa 30%, pentru că vor deservi un număr mai redus de angajați care merg zilnic la birou. Însă ca design vor fi mai aerisite, mai confortabile și mai orientate către wellbeing, cu alte cuvinte, mai ergonomice. Companiile deja investesc mai mult în calitate și în design care să asigure mediul propice pentru socializare, conectare, inovație și luarea deciziilor. Mai mult decât atât, spațiile trebuie să asigure condiții de muncă în siguranță și sănătatea angajaților, de aceea materialele de calitate, care suportă curățare și igienizare repetată sunt mai căutate ca oricând – Horațiu Didea

Workspace Studio este o companie specializată în soluții de amenajare cu accent pe ergonomie și partener unic acreditat al Herman Miller în România. Într-o piață puternic afectată de pandmeia COVID-19, compania anunță că a reușit să recupereze prin oferirea de noi soluții, adaptate contextului, pentru birourile ce au continuat să funcționeze, dar și prin extinderea către B2C.

Astfel, cifra de afaceri a Workspace Studio în 2020 s-a ridicat la 9 milioane de euro, în care segmentul B2C a reprezentat 7% din total, pondere în creștere față de 3% în 2019. Finalul de an a menținut dinamica pozitivă de după ridicarea restricțiilor atât în B2C, cât și în proiectele B2B, ultimul trimestru aducând aproape 30% din cifra totală de afaceri. În 2019, Workspace a raportat venituri de 10.7 milioane de euro.

 



Urmărește-ne și pe Google NEWS