Zitec a dezvoltat aplicația Decathlon de fidelizare pe platforma .NET și cloud Microsoft Azure

Print Friendly, PDF & Email

Aplicația sistemului de fidelizare a Decathlon România fost dezvoltată de Zitec pe platforma .NET și este găzduită în cloud Microsoft Azure. Reprezentanții Zitec menționează că acest lucru garantează disponibilitate (uptime) permanentă, elimină nevoia administrării de servere și baze de date, crește siguranța și eficientizează costurile.

Aplicația și site-ul dezvoltate pentru Decathlon România sunt integrate în sistemele globale Decathlon din Franța. De asemenea, aplicația back-end pentru angajații retailerului permite echipei Decathlon să verifice cererile clienților legate de vouchere și tranzacții pe baza punctelor valorice. Aceasta este disponibilă atât web, cât și pe device-urile pe care le folosesc angajații Decathlon în magazin.

În primele opt luni de la relansarea programului de fidelizare Decathlon România, mai bine de jumătate dintre clienții retailerului au folosit cardul de fidelitate în procesul de cumpărare.

Sistemul de fidelizare este bazat pe vouchere de reducere pentru clienți, oferindu-le posibilitatea de a-și achiziționa produsele de sport favorite la un preț și mai mic, abordare care se încadrează în strategia companiei de a face sportul accesibil pentru cât mai mulți români. Astfel, la fiecare 1000 de lei cheltuiți în magazinele Decathlon, clientul primește 1000 de puncte echivalente unui voucher de 25 de lei pe care îl poate folosi pentru achiziționarea altor produse Decathlon.

Programul de fidelizare al retailerului include și un card virtual de client ce oferă o serie de beneficii precum: garanție doi ani pentru produsele cumpărate și listate în profilul clientului, în baza prezentării cardului la casă, fără bon sau certificat de garanție care să dovedească achiziția, dar și retur gratuit timp de 2 ani de zile pentru toate produsele (cu respectarea condițiilor de retur), comunicare personalizată și sfaturi sportive. Totodată, pentru bicicletele achiziționate din magazinele retailerului, clienții au inclusă o revizie gratuită în primele șase luni.



Urmărește-ne și pe Google NEWS