Zona cu produse electro – IT din magazinele Auchan va fi gestionată în parteneriat cu Altex
Auchan și ALTEX demarează un proiect pilot în care zona electro-IT se transformă într-un concept shop-in-shop unde ALTEX aduce produse și servicii electro-IT pentru clienții hipermarketului și pentru locuitorii din zonă interesați de tehnologie și de produsele de profil.
Primul shop-in-shop Altex a fost deschis astăzi, 21 noiembrie, în Auchan Galați, urmând să fie implementat și în hypermarketurile din Ploiești și Drumul Tabaeri din București. Locațiile shop-in-shop Altex din magazinele Auchan vor fi redecorate și vor avea sortimentația de produse îmbogățită.
Auchan colectează ulei alimentar uzat de la clienți
La finalul lunii octombrie, Auchan a demarat o campanie de colectare a uleiului uzat de la clienți în toate magazinele sale. Uleiul alimentar uzat, care odată ajuns în sistemul de canalizare şi/sau în gunoi constituie un element nociv, va fi reciclat şi folosit în producţia de biocombustibil. Cei care vor recicla uleiul şi îl vor aduce la punctele de colectare, vor primi, în schimb, apă, detergent de vase sau ulei de floarea soarelui.
CITEȘTE ȘI Studiu Retail: Millennialii vor ca frigiderul să le comande de mâncare
Auchan are în Romania 33 de hiper-marketuri, 2 super-marketuri şi 24 de magazine de proximitate. La acestea se adaugă 9 magazine Inextenso – format boutique, un magazin LillaPois şi o reţea de drogherii. Francezii au ajuns la o cifră de afaceri de 1.2 miliarde de euro.
Altex, de la vândut televizoare aduse din Elveția la afaceri de 3.5 mld euro
Altex este liderul pieţei locale de electro-IT, cu venituri de peste 3.5 miliarde de lei în 2018. Compania, controlată de omul de afaceri Dan Ostahie, a fost printre primele inițiative antreprenoriale din anii ’90. Ostahie a început să vândă televizoare importate din Elveția și a ajuns în 2019 la o reţea de 120 de magazine sub brandurile Altex şi Media Galaxy.
Recent, Altex a renunțat să mai vândă produse pe plaforma eMAG datorită creșterii comisioanelor practicate de platforma online. „În aprilie am început un proces de ajustare a comisioanelor, iar cu Altex nu am ajuns la un acord. Le mulțumim pentru parteneriat, apreciem contribuția și îi așteptăm oricând înapoi în eMAG Marketplace,” a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.
Urmărește-ne și pe Google NEWS